אא

טרמינל פתאל בין 7 הטרמינלים הפרטיים המובילים בעולם

כבוד: הטרמינל הפרטי בנתב"ג נבחר לאחד משבעת הטובים בעולם על ידי מגזין היוקרה האמריקאי הוותיק והנחשב "Robb Report". בין הטיעונים: "מסייע במעבר חלק בבידוק הביטחוני הקפדני בנתב"ג". עוד ברשימה: הטרמינלים הפרטיים בלונדון, דובאי ולוס אנג'לס

טרמינל פתאל (צילום: איה בן עזרי) טרמינל פתאל (צילום: איה בן עזרי)

כבוד גדול לרשת פתאל. הטרמינל הפרטי אותו מפעילה הרשת בנתב"ג, נבחר לאחד משבעת הטובים בעולם על פי מגזין "Robb Report" המתמחה בתחומי היוקרה השונים ונחשב למוביל דעת קהל.

טרמינל פתאל צילום: איה בן עזריטרמינל פתאל צילום: איה בן עזרי

בנימוקים לבחירת טרמינל פתאל, נכתב כי "טרמינל ה-VIP המשתרע על פני 1,300 מ"ר כולל סוויטות יוקרתיות המאובזרות במקלחות ובשירותי באטלר אישיים; מרכז עסקים וטרקלין סיגרים".

טרמינל פתאל צילום: איה בן עזרי)טרמינל פתאל צילום: איה בן עזרי)

במגזין מכנים את המתחם בן הארבע "חדש", זאת יחסית לאחרים שברשימה, ומציינים כי הוא מסייע לנוסעים לעבור באופן חלק את האבטחה הכבדה המאפיינת את נמל התעופה בן גוריון, כולל נקודות הבידוק והתשאול הביטחוני וביקורת הדרכונים - ולהגיע היישר אל מסלול ההמראה.

עוד מציינים כי לא רק נוסעי מטוסים פרטיים יכולים להשתמש בטרמינל הפרטי, וכי הוא פתוח גם לנוסעים שפשוט רוצים להתפנק בשירות הייחודי של הטרמינל.

נזכיר כי בטרמינל פתאל פועלת נקודת דיוטי פרי של ג'יימס ריצ'רדסון.

בחברה טובה

עוד ברשימת הטרמינלים הפרטיים הטובים בעולם נמצאים "Jetex Dubai" שבנמל התעופה אל-מח'תום (DWC, ולא DXB) והטרמינל הפרטי בנמל התעופה הית'רו שבלונדון.

הטרמינל הפרטי בלוס אנג'לס (צילום: PS-LAX) הטרמינל הפרטי בלוס אנג'לס (צילום: PS-LAX)

בנוסף אליהם נבחרו גם שני מתחמי חברת PS - זה הקיים בלוס אנג'לס המשמש את כוכבי הוליווד הטסים מ-LAX וזה החדש שבאטלנטה, שעוד לפני שיצא לדרך כבר נחשב למתקדם מסוגו בעולם, ולצד מסעדה מפנקת, מקלחות וחדרי מנוחה מספק גם שירותי מספרה למעוניינים.

הטרמינלים הפרטיים הפכו בשנים האחרונות לטרנד ולסמל סטטוס בנמלי התעופה המובילים בעולם, ולצד אלה שהוזכרו ברשימה זו ניתן לציין גם את טרמינל המחלקה הראשונה של לופטהנזה בנמל התעופה בפרנקפורט. גם בתחום הטרקלינים המשמשים "רק" את נוסעי מחלקות היוקרה ניתן למצוא חידושים כל העת, כמו למשל הטרקלין החדש של חברת דלתא בבוסטון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בעולםטרמינל 1נמל התעופה בן גוריוןטרמינל 3טרמינל פתאלפתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: