אא

טרמינל פרטי חדש בשדה״ת העמוס בעולם: איך אפשר להיכנס וכמה יעלה לכם?

בנמל התעופה הבינלאומי הרטספילד-ג'קסון באטלנטה, הנחשב לעמוס ביותר בעולם וממנו טסות מסות אדירות של נוסעים, מוקם בימים אלה טרמינל פרטי לאלפיון העליון. אז איך תוכלו להיכנס, מה תקבלו שם וכמה תשלמו על התענוג?

צילום: PS-LAX צילום: PS-LAX

מדובר כבר בטרנד עולמי. סוד גלוי של האלפיון העליון. הטרמינלים הפרטיים בנמלי התעופה מהם ממריאים ידוענים, ומי שהפרוטה מצויה בכיסם. בשנים האחרונות קמו כאלה בין היתר בנמל התעופה של פרנקפורט – שם נוסעי המחלקה הראשונה של לופטהנזה זוכים להגיע למתחם השמור רק להם מבלי לעבור כלל בנמל התעופה.

טרמינל המחלקה הראשונה בפרנקפורט (צילום: עמית קוטלר)טרמינל המחלקה הראשונה בפרנקפורט (צילום: עמית קוטלר)

בלוס אנג'לס הפך הטרמינל של חברת "PS" (קיצור של Private Suite - סוויטה פרטית) לפופולרי במיוחד בשש השנים האחרונות בקרב כוכבי הקולנוע והמוזיקה הגדולים, שמעדיפים לטוס דרכו כשהם מגיעים לנמל התעופה LAX ובמנצ'סטר כבר פועל יותר משנתיים טרמינל פרימיום יוקרתי.

גם כאן בישראל זכינו בשנים האחרונות להקמתו של טרמינל דומה – טרמינל פתאל, סוג של "סוויטה פרטית" לסלבריטאים ואנשי האלפיון העליון.

טרמינל פתאל. יוקרה מקומית (צילום: ספיר פרץ)טרמינל פתאל. יוקרה מקומית (צילום: ספיר פרץ)

אבל החדשות החמות בתחום הן הטרמינל הנפרד – הסוויטות החדשות שמוקמות בימים אלה בנמל התעופה העמוס ביותר בעולם, הרטספילד-ג'קסון באטלנטה שבמדינת ג'ורג'יה בארה"ב.

יוקרה ללא גבולות

ה"PS" באטלטנה שצפוי להתחיל את פעילותו כבר ב-6 בספטמבר, ויציע שירותי בידוק ביטחוני פרטי לאל תור, נציגי רשויות המכס וההגירה שיטפלו אישית בנוסעים, משלוח מזוודות (בכמות מוגדלת) והגעה אל המטוס ברכב BMW יוקרתי (עם נהג כמובן) – אך אל תתבלבלו: ההגעה לא תהיה אל השרוול או האוטובוס חלילה אלא לירכתי המטוס.

מתי תרצו את התור למספרה? הסוויטות הפרטיות של PS (צילום: PS-LAX)

העלייה אל המושב (במחלקת היוקרה כמובן) תנוהל על ידי נציגים מנמל התעופה. הנוסעים ב"PS" יוכלו לבחור האם לעלות ראשונים או אחרונים אל המטוס.

כך ייראה טרמינל הסוויטות באטלנטה (צילום: PS - LAX)כך ייראה טרמינל הסוויטות באטלנטה (צילום: PS - LAX)

בטרמינל עצמו הנוסעים יזכו לשירותי מלון מלאים כולל סוויטה פרטית כאמור כולל חדר רחצה מאובזר במוצרי טואלטיקה יוקרתיים. בנוסף ניתן יהיה לקבל שירותי תספורת בהזמנה מראש ולבלות במתחם ספא. בר משקאות עשיר ישרת את הנוסעים וצוותים מיוחדים יוקצו לשירות הילדים וחיות המחמד של הנוסעים.

אלפי דולרים לארבע שעות. שווה את המחיר? (צילום: PS - LAX)אלפי דולרים לארבע שעות. שווה את המחיר? (צילום: PS - LAX)

בחברת PS המקימה את המתחם החדש באטלנטה, מספרים כי זהו אינו הפרויקט האחרון שלהם ושסוויטות נוספות יוקמו בקרוב גם בנמל התעופה במיאמי.

והשאלה המסקרנת ביותר: איך אפשר להיכנס וכמה יעלה לכם כל התענוג הזה? התשובה היא 1,095$ או אם תרצו קצת יותר מ-4,000 שקלים לנוסע עבור שהייה של ארבע שעות בלבד. אם תגיעו בקבוצה של עד שישה נוסעים - תשלמו 4,850$ שהם 18,000 שקלים חדשים לארבע שעות בלבד. גם נוסעי מחלקות היוקרה ייאלצו להיפרד מסכומי כסף אלה, שכן ב-PS כמו שהבנתם עד עתה, לא עושים הנחות.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזהטרמינל פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: