משדרגת: ארקיע מרחיבה את שירותי הצ'ק אין
חב' התעופה עוברת למערכת חדשה שמאפשרת לבצע צ'ק אין בשירות עצמי בשדה, בחירת מושב והוספת כבודה
מטוס ארקיע. צילום: Shutterstock
ארקיע מחליפה את מערכת הצ'ק אין שלה במערכת של IPORT העולמית לטיסות בינלאומיות.
המערכת החדשה פעילה בדלפקים בנתב"ג, ובנוסף לכך גם מאפשרת ביצוע צ'ק אין בשירות עצמי באמצעות קיוסקים שהותקנו לאחרונה בנתב"ג (לרבות הדפסת כרטיס עלייה למטוס ותג למזוודה), וביצוע צ'ק אין מלא מהבית.
במהלך ביצוע הצ'ק אין ניתן לרכוש, לשדרג ולבחור מושב - וגם להוסיף מזוודה, טרולי, מטען ספורט ועוד.
מאיר רכטר, מנהל מערכות המידע של ארקיע, אומר כי: "מערכת הצ'ק אין החדשה על כל רבדיה הינה נדבך נוסף במאמצים הרבים שאנו משקיעים לשיפור השירות לציבור לקוחות ארקיע וסוכני הנסיעות וייעול תהליכי הבקרה והתפעול. בשלב הבא בכוונתנו להטמיע את המערכת גם עבור טיסות פנים, וכן להתחיל בהטמעת המערכת בתחנות בחו"ל".
מאיר רכטר, מנהל מערכות המידע של ארקיע. צילום: יח״צ ארקיע
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}