אא

ממריאה: חברת TAP הפורטוגלית הרוויחה 22.9 מיליון אירו במחצית הראשונה של השנה

חברת התעופה עוברת מהפסד לרווח במחצית הראשונה של השנה, לאחר שרשמה הפסד של 202.1 מיליון אירו בתקופה המקבילה אשתקד."הצמיחה הזו חושפת את הגישה המאוזנת שאימצה TAP בניצול הזדמנויות בשוק", מבהירים בחברה

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת התעופה הפורטוגלית TAP AIR PORTUGAL רושמת תוצאות מצויינת בששת החודשים הראשונים של השנה, מאז פרסום התוצאות החצי שנתיות של 2019".

בששת החודשים הראשונים של 2023 הרווח נטו של TAP - 22.9 מיליון אירו - מייצג "שיפור של 225 מיליון אירו" בהשוואה למחצית המקבילה בשנה שעברה, בה רשמה החברה הפסד של 202.1 אירו. תוצאה טובה זו מבוססת על הצמיחה החזקה בהכנסות התפעוליות, שהסתכמו ב-1.9 מיליארד אירו, עם גידול משמעותי של 600 מיליון אירו בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2022.

לואיס רודריגס, מנכ"ל TAP, אמר: "תוצאות חצי השנה המוצגות כעת מבססות את המגמה המתמשכת של TAP של שיפור מסחרי ופיננסי, תוך השגת ביצועים מצוינים עם רווח נקי חיובי במחצית הראשונה. השיפור מוכיח את הקיימות הפיננסית של הקבוצה ב- רגע קריטי בהיסטוריה שלנו. עם זאת, הדרך עוד ארוכה. הביקושים נותרו חזקים, כאשר ההזמנות לרבעונים הקרובים מגיעות למספרים ניכרים, מה שמעיד על מחצית שנייה אינטנסיבית של השנה, לקראתה תהיה TAP ערוכה.

עוד כתבות הקשורות לפורטוגל בפספורטניוז:

מבקרים בפורטו בקרוב? אתם חייבים לבקר ב-Dubon של קרן ורועי

חברת TAP Air Portugal הטיסה 7.5 מיליון נוסעים במחצית הראשונה של 2023

כמו בחלום: Six Senses Douro Valley בפורטוגל

התוצאות התפעוליות של המחצית הראשונה של השנה מציגות ביצועים יוצאי דופן במדדים פיננסיים ומסחריים. TAP רשמה EBITDA (רווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות) של 361.7 מיליון אירו, וגם ה-EBIT (רווח לפני ריבית ומיסים) רשם הישג משמעותי והסתכם ב-124.5 מיליון אירו.

"הצמיחה הזו חושפת את הגישה המאוזנת שאימצה TAP בניצול הזדמנויות בשוק", מבהירה חברת התעופה הפורטוגלית.

במחצית הראשונה של 2023 חברת התעופה הלאומית של פורטוגל הטיסה 7.5 מיליון נוסעים והגדילה ב-30% את מספר הנוסעים במחצית הראשונה של 2023 בהשוואה לאשתקד. במקביל, החברה המיוצגת בישראל על ידי חברת ״אופן סקיי״, הגבירה את הפעילות בישראל מ-5 טיסות בשבוע בשנת 2022, ל-7 טיסות שבועיות בקו ת״א-ליסבון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טאפ אייר פורטוגלTAP

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: