אא

בעקבות האסון במרוקו: ארקיע משנה מדיניות כרטיסי טיסה ליעד

נוסעים שמועד טיסתם עם ארקיע חל בין התאריכים 10-31 בספטמבר, רשאים לשנות את מועד טיסתם בטווח של 15 יום ממועד היציאה. מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: "נאפשר גמישות ללקוחות המעוניינים לשנות לשבועיים קדימה". גם טורקיש איירליינס מודיעה על שינוי במדיניות

מרקש, מרוקו. צילום: ספיר פרץ מרקש, מרוקו. צילום: ספיר פרץ

גם חברת ארקיע, המפעילה טיסות למספר יעדים במרוקו, משנה את מדיניות שינוי כרטיסי הטיסה שלה אל היעד.

ארקיע, המפעילה טיסות למרקש ואיסווירה שבמרוקו, מאפשרת לנוסעים שמועד טיסתם חל בין התאריכים 10.9.22 ועד 31.09.23 לשנות את מועד טיסתם בטווח של 15 יום ממועד היציאה. 

עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, אמר לפספורטניוז: "נאפשר גמישות ללקוחות שלנו המעוניינים לשנות את טיסתם לשבועיים קדימה ממועד טיסתם". באשר אומר לאיסווירה, היעד החדש שארקיע השיקה אליו באחרונה קו טיסות ישיר, אמר ברלוביץ' "איסווירה לא נפגעה מרעידת האדמה ומאפשרת כניסה למרוקו ללא הצורך הגעה למרקש". 

עוד לדבריו, טיסות החברה: שבועית 1 לאיסווירה ו-2 שבועיות למרקש, ממשיכות לצאת כסדרן. 

גם חברת התעופה טורקיש איירליינס הודיעה היום כי עקב רעידת האדמה נוסעי טורקיש איירליינס הרשומים לטיסות לקזבלנקה ומרקש בין התאריכים 9.9.23 - 23.9.23 (כולל), שכירטסו לפני 8.9.23, יוכלו לבצע את השינויים הבאים, עד תאריך 23.9.23 כולל: 

שינויים יתאפשרו ללא עלות; תתאפשר הארכת כרטיסים עד 30.10.23 (כולל) ללא דמי שינוי/הפרשים במחיר; בקשות להחזר: עבור נוסעים שטרם החלו את נסיעתם-ינתן החזר מלא. כמו כן, עבור כרטיסים שנוצלו חלקית, ינתן החזר מלא לקטעי הטיסה שטרם נוצלו.

מהחברה נמסר כי השינויים הנ"ל חלים על נוסעי טורקיש איירליינס ואנדולוג'ט בלבד. לנוסעי קוד שייר, שינוי לטיסות טורקיש איירליינס יתאפשר ללא עלות. שינוי לטיסת קוד שייר יתאפשר בתוספת הפרשי מחיר, אך ללא דמי שינוי.

האסון במרוקו גרם להשפעות דרמטיות על התעופה למדינה. אתמול (שבת) הייתה זו חברת התעופה הלאומית של מרוקו, רויאל אייר מרוק, שהודיעה על גמישות במדיניות הכירטוס עבור מי שהזמינו כרטיסים למרקש ולאגאדיר לשבועיים הקרובים - עד 23 בספטמבר. זאת בעקבות רעידת האדמה הקטלנית שפקדה את המדינה והביאה למותם של אלפים ולפציעתם של אלפים נוספים.

אל על עדכנה אתמול כי לקוחות שרכשו טיסה למרוקו ליציאה עד 15 בספטמבר כולל, ומבקשים לשנות את היעד או את התאריך - יוכלו לבצע שינויים אלו ללא דמי שינוי, או לחילופין לבטל את כרטיס הטיסה לשובר כספי למימוש עתידי. עוד עדכנה החברה כי לקוחותיה השוהים במרוקו ורכשו כרטיסים לטיסות חזרה לישראל הממריאות עד 17 בספטמבר כולל, יוכלו להקדים את מועד הטיסה ללא עלויות על בסיס מקום פנוי. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיעמרוקו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: