אא

קבוצת פספורט נבחרה ל״מדיה פרטנר״ של ועידת התעופה הבינלאומית בוינה

ועידת התעופה הבינלאומית Aviation-Event 2023 תתקיים השנה ב-9.11 בבירת אוסטריה בהשתתפות בכירי תעשיית התעופה האירופאית. Marcel Riwalsky, מנכ"ל Aviation-Event: "שדה״ת של וינה הוא מרכז חיוני לטיסות המשך ברחבי היבשת ומחוצה לה״

שדה״ת של וינה. צילום: Shutterstock שדה״ת של וינה. צילום: Shutterstock

שדה התעופה של וינה ו-Aviation-Event יקיימו ב-9 בנובמבר 2023 את אירוע Aviation-Event 2023 VIE: ועידת התעופה הבינלאומית, שתתקיים השנה בווינה שבאוסטריה.

ה-Aviation-Event הוא כנס התעופה הבינלאומי המוביל, ומאז יציאתו לדרך בשנת 2007 הוא מתארח מדי שנה בשדה תעופה אחר. במסגרתו, מנהיגי תעשיית התעופה ובעלי עניין פוליטיים דנים ומנסים למצוא פתרונות לבעיות התעשייה.

קבוצת התקשורת הישראלית פספורט נבחרה להיות ה"מדיה פרטנר" באירוע החשוב, בו משתתפות חברות התעופה המובילות בעולם, נציגי רשויות לאומיות ומנכ"לי שדות תעופה אירופאיים, זאת חלק משיתוף הפעולה עליו חתמו החברות ביוני האחרון בכנס השנתי של יאט"א באיסנטבול.

הכנס יסבוב סביב שווקי התעופה החדשים המתעוררים באירופה והמזרח התיכון, ונושא התעבורה האווירית נטולת פליטות הפחמן, שמתקיימת בעזרת דלק מטוסים בר קיימא.

הוועידה שמה לה למטרה להפגיש בין מנהיגים מתעשיית התעופה האירופית, אשר יציגו נקודות מבט חדשניות לפיתוח התעופה האזרחית ברמה הבינלאומית לאחר מגיפת הקורונה - והצורך המתמשך של תעשיית התעופה המשתנה ללא הרף, להסתגל לתרחישים חדשים.

Marcel Riwalsky, מנכ"ל Aviation-Event, אומר כי: "כאחד משדות התעופה העמוסים ביותר באירופה, נמל התעופה של וינה הוא מרכז חיוני לטיסות המשך ברחבי היבשת ומחוצה לה. Aviation Event, יחד עם נמל התעופה של וינה, מתרגשים לארח את הכנס והדיונים בו".

Julian Jäger, מנכ"ל ו-COO משותף של נמל התעופה של וינה: "מומחים בולטים ידונו במגמות תעופה עולמיות באירוע Aviation-Event 2023 שנערך ב-AirportCity Space, אולם האירועים המתקדם שלנו. לאחר מגיפת הקורונה, כל הסימנים מצביעים שוב על צמיחה, כאשר איכות הסביבה והדיגיטליזציה הם בראש סדרי העדיפויות. אנו מצפים לחילופי דעות ערים עם אורחים מתעניינים על ההתפתחויות הנוכחיות בתעשיית התעופה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהוינה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: