אא

החלה הקמת הסוכה התלויה הגדולה בעולם

400 מטרים רבועים, 5 מטרים באוויר, 70 כבלי מתכת ועשרות קורות עץ: במלון וולדורף אסטוריה בירושלים החלו בהקמת אחת הסוכות המיוחדות שראיתם. וזו לא היחידה

Shutterstock Shutterstock

אם לראות סוכות מיוחדות - אז כנראה בירושלים. בזמן שבמרכז העיר נבנית הסוכה הגדולה בעולם, במלון וולדורף אסטוריה החלו לעמול על בניית הסוכה התלויה הפנימית הגדולה בעולם.

כך תיראה הסוכה בוולדורף אסוטריה (צילום: אורטל חזן)כך תיראה הסוכה בוולדורף אסוטריה (צילום: אורטל חזן)

גודלה של הסוכה שתיבנה בחלל הלובי של המלון יהיה 400 מטרים רבועים, והיא תוצב בגובה חמישה מטרים מעל פני הקרקע. את המבנה הייחודי יחזיקו 70 כבלי מתכת. הסוכה תוצב תחת גג זכוכית הניתן לפתיחה וסגירה בהתאם למזג האוויר ותוכנן כך שישמש כסוכה חיה לאורחים בימי החג. 

העבודה על הסוכה לא החלה היום, אלא כבר בשלב התכנון לפני שבועות ארוכים. צוות מהנדסים ומעצבים עמלו על התכנון, גיבוש אמצעי הבטיחות והקישוטים. החל מהבוקר (ב') שוקדים על עיצוב הסוכה ככרם עתיק והתקנת הסכך.  צוות מתקינים חיזקו את הסכך הענק בכ-70 כבלי מתכת ועשרות קורות עץ. הסוכה תהיה כשרה למהדרין, כך שהמוני המבקרים הצפויים לבקר במלון יוכלו לקיים את מצוות הישיבה בסוכה. 

מנכ"ל וולדורף אסטוריה, אבנר און, מסביר שהמלון מלכתחילה תוכנן כך שהלובי הפנימי ישמש כסוכה כשרה - עם כל הנוחיות של מלון יוקרה.

קבלו את המעוצבת 

במקביל לסוכה התלויה, במלון ענבל שאף הוא בבירה מקימים את "הסוכה המעוצבת ביותר", לדבריהם - אבל לא מדובר בסוכה אחת אלא בארבע: אחת בחזית המלון, שנייה בחצר הירושלמית, השלישית במרפסת המלון שצופה על הבריכה והרביעית במרפסת נוספת שצופה אל העיר. 

הסוכה במלון ענבל (צילום באדיבות המלון)הסוכה במלון ענבל (צילום באדיבות המלון)

הסוכות הוקמו בהשקעה של כחצי מילון שקלים, ומקושטות במאות מטרים של בדי שיפון לבן ופשתן סביב השולחנות והכיסאות. מאות גרילנדות מחפות את הסככה ואלפי פרחים שחלקם יובאו במיוחד ואותם שוזרות כבר למעלה משבוע 12 שוזרות יעטרו כל שולחן וכל פינה לצד גופי תאורה שהוזמנו ועוצבו במיוחד.

הסוכה במלון ענבל (צילום באדיבות המלון)הסוכה במלון ענבל (צילום באדיבות המלון)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ירושליםוולדורף אסטריהסוכותמלון ענבלמלון ענבל בירושליםחגים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: