אא

פסח תשפ"ד בריאד? "אנחנו כבר מוכנים"

עוד לפני החתימה ובצל הדיווחים על התקדמות משמעותית במשא ומתן, חברות התעופה והתיירות כבר מתחילות לחמם מנועים. כמה תעלה לכם טיסה לריאד?

ריאד. מסורת ועתיד בעיר אחת (צילום: Shutterstock) ריאד. מסורת ועתיד בעיר אחת (צילום: Shutterstock)

פסח תשפ"ד / 2024 בריאד? אולי צריך לשפשף את העיניים כדי לקרוא את המילים הללו, אבל אם תשאלו את ישראייר, מדובר במציאות החדשה, או אם תרצו במזרח התיכון העוד-יותר-חדש שבדרך.

בפוסט שפרסם בפייסבוק הבוקר (ה') רומז מנכ"ל ישראייר אורי סירקיס כי החברה כבר בעיצומה של עבודה מאומצת על פתיחת הטיסות הישירות בין נתב"ג לריאד. "אנחנו כבר מוכנים", כתב. לצד הפוסט פורסם מסלול הטיסה המיועד - דרך ירדן וישירות לבירה הסעודית.

מסלול הטיסה לריאד (צילום מתוך פייסבוק)מסלול הטיסה לריאד (צילום מתוך פייסבוק)

הטיסות לבירה ריאד צפויות לארוך מעט יותר משעתיים, והמחיר ההתחלתי צפוי לעמוד על 349$. בישראייר עובדים גם על בניית חבילות נופש לתייר הישראלי בשיתוף חברת הבת אותה רכשו לפני שלוש שנים, "דרכים".

לפספורטניוז נודע כי בחברת האם גם דנים זמן רב ברכישה או חכירה של מטוסים נוספים על מנת לעמוד בביקוש הגדול הצפוי ליעד, אותו ניתן ללמוד מההצלחה המסחררת של הביקושים לאיחוד האמירויות. ובדומה למקרה של דובאי ואבו-דאבי, גם כאן צפויה תחרות משמעותית בהמשך, בין חברות התעופה הישראליות ישראייר, ארקיע ואל על ולא מן הנמנע שאליהן תצטרף גם חברת Saudia וחברת הלואו-קוסט הסעודית FlyNas.

השקעה אדירה בתיירות

סעודיה משקיעה בשנים האחרונות מיליארדי דולרים בפיתוח תיירותי בריאד, בערים הקדושות לאיסלאם ובראשן מכה, וגם ב"עיר העתיד" המוקמת לחופי הים האדום, נום.

ריאד. ערב הסעודית (צילום: Shutterstock)ריאד. ערב הסעודית (צילום: Shutterstock)

חופשה בסעודיה, כפי שפרסמנו כאן לפני שנתיים וחצי עם תחילת המגעים והשיחות החשאיות בין ירושלים לריאד, היא שילוב של ישן וחדש, עיר מוסלמית עתיקה המשלבת חדשנות מרהיבה בסגנון איחוד האמירויות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סעודיהריאדהסכמי אברהם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: