אא

ניו יורק בזול וללא ויזה, המחלקה המפוארת החדשה ובעיית הכניסה לאמירויות: הסיכום השבועי של פספורטניוז

אז כמה יעלה לנו לטוס אחרי ביטול הוויזה לארצות הברית? יעדי החורף הקרובים, המחלקה הראשונה הרחוקה והמון מחירים: אלה הכתבות שהכי עניינו אתכם בשבוע החולף. וגם: איפה תוכלו להתעדכן מעכשיו בכל החדשות החמות?

ניו יורק (צילום: אסף שקד) ניו יורק (צילום: אסף שקד)

זה היה השבוע של מחירי החורף. מרבית הכתבות שעניינו אתכם השבוע בפספורטניוז היו אלה שעסקו במחירים, ובעיקר בירידת המחירים.

ראשונה היתה הכתבה על מחירי הכרטיסים לניו יורק לאחר ביטול הצורך בוויזה לארצות הברית. כפי שצפינו, העניין בנסיעות לתפוח הגדול - גדל, עם ההודעה על כך שמסוף נובמבר לא נצטרך עוד בוויזה לארה"ב אלא באשרת כניסה מסוג ESTA.

ברלין בחורף (צילום: Shutterstockברלין בחורף (צילום: Shutterstock

לא פחות מכך התעניינתם השבוע בפרסום הראשון של פספורטניוז אודות הבעיה בהיעדר תאריכי הלידה בדרכונים. על פי הפרסום שלנו, בעלי דרכונים ללא תאריכי לידה, כלומר אלה שכתוב בהם "00-00" לא יוכלו להיכנס לאיחוד האמירויות.

בעקבות הפרסום בפספורטניוז רשות ההגירה והאוכלוסין יצאו במבצע למציאת פתרונות זמניים עבור מי שנדרשים להיכנס בדחיפות לאמירויות.

דובאי. צילום: Shutterstockדובאי. צילום: Shutterstock

לאן תוכלו לטוס ב-89 אירו לכיוון? גם הידיעה הזו עניינה אתכם במיוחד השבוע, כאשר התשובה היתה היעדים של חברת התעופה בלו בירד, בהם פראג, בודפשט ברלין ועוד. המחירים הנמוכים יחסית תקפים לעונת החורף וגם לתקופת שוקי חג המולד שתחל בקרוב.

דרמות גדולות היו השבוע בעולם התעופה. לצד הסגירה של אייר מלטה והחלפתה בקרוב בחברה חדשה, דרמה גדולה התחוללה עם ההודעה על רכישת כ-20% מחברת התעופה הסקנדינבית SAS על ידי אייר פראנס-KLM. בהמשך נודע גם כי מניית SAS התרסקה כתגובה למהלך הגדול של השנה בתעופה.

אפרופו תעופה, חברת התעופה היפנית JAL (ג'פאן איירליינס) הציגה השבוע את מחלקות היוקרה המשודרגות שלה. גם לנו מותר לפעמים קצת לחלום, אז לא מפתיע שהכתבה בה חשפנו בפניכם את המחלקות המפוארות היתה אחת הנקראות השבוע, לצד עסקת הענק של יונייטד איירליינס: שהופכת למפעילת ה-787 Dreamliner הגדולה בעולם.

וגם אצלנו בבית התחדשנו, כאשר השקנו את ערוץ הטלגרם של פספורט. מעתה גם אתם תוכלו לקבל את כל העדכונים הכי אקטואליים מיד כשהם עולים - בערוץ הטלגרם החדש שלנו.

אפליקציית טלגרם. צילום: שאטרסטוקאפליקציית טלגרם. צילום: שאטרסטוק

כל האייטמים המובילים שעולים באתר יופיעו גם שם - עם קישור ישיר למה שקורה כרגע בעולם, כל האטרקציות התיירותיות הכי חמות, עדכונים על אתרי תיירות בארץ ובחו"ל, אזהרות טיסה, חדשות רכב וקולינריה, מידע אקטואלי על כל החברות המובילות במשק ועוד שפע של כתבות בתחומי התעופה, התיירות והלייפסטייל.

הצטרפו לערוץ פספורטניוז בטלגרם והישארו מעודכנים בכל החדשות הכי חמות, בזמן אמת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ניו יורקויזהבלו בירד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: