אא

ישראייר גרופ לבורסה: לאור המלחמה קיים חשש לפגיעה בכושר הייצור והביקושים למוצרי החברה

בעקבות הלחימה ישראייר גרופ, בעלת השליטה בישראייר, בהודעה לבורסה לניירות ערך בת"א: "חלק מטייסי החברה גויסו בצווי 8. החברה מעריכה כי במהלך הימים הקרובים תידרש לפעול בלוח טיסות מצומצם מהתכנון המקורי"

ישראייר. צילום: Shutterstock ישראייר. צילום: Shutterstock

ישראייר גרופ בהודעה מיוחדת ודרמטית הבוקר (א') לבורסה לניירות ערך בתל אביב בעקבות המלחמה.

ישראייר גרופ, בעלת השליטה בישראייר, מציינת בהודעתה כי "לאור המלחמה בעזה קיים חשש לפגיעה בכושר הייצור ובביקושים למוצרי הקבוצה, בעיקר בתחום הפעילות של התיירות הנכנסת. פגיעה זאת עלולה לבוא לידי ביטוי בחלק מטיסות החברה, שתוכננו להתבצע באמצעות מטוסים חכורים, שנחכרו לתקופות קצרות".

עוד מציינת החברה כי "קיים חשש כי חלק מטיסות אלו יתבטלו בשל העובדה כי הצוותים הזרים, המפעילים טיסות אלו, ביקשו לעזוב את ישראל לאלתר. זאת ועוד, חלק מטייסי החברה גויסו בצווי 8. לפיכך, החברה מעריכה במועד זה כי במהלך הימים הקרובים, היא תידרש לפעול בלוח טיסות מצומצם מהתכנון המקורי".

עוד מוסיפה ישראייר גרופ, "לצמצום פעילות זאת לפי שעה, אין השפעה מהותית תוצאות החברה, אולם ככל שלחימה תימשך, יכולות להיות לכך השפעות מסוימות על תוצאות הרבעון הרביעי. צוות ישראייר מבקש להשתתף בצער משפחות הנופלים, ומאחל רפואה שלמה ומהירה לפצועים".

לסיום מוסיפה: "אנו עושים מאמץ ככל יכולותינו למצוא פתרונות לכל הנוסעים שלנו ולכל הישראלים המבקשים לשוב לישראל. מקווים לחזרה מהירה לשגרה".

בתוך כך יצוין כי ישראייר הודיעה אתמול (שבת) כי היא פועלת עפ"י הנחיות הגורמים המוסמכים וכרגע הטיסות מתקיימות כסדרן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירישראייר גרופ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: