אא

"אנחנו בשליחות תחת התופת": כך פועלים מוקדני ישראייר בשדרות תחת אש

עובדי ישראייר, שרבים מהם מועסקים במרכז השירות בשדרות, לא יכולים להגיע למשרדים בזמן שעליהם למצוא פתרונות יצירתיים לעשרות אלפי הישראלים שרוצים להגיע ארצה בזמן המלחמה, חלקם כדי להתגייס בצו 8. כך זה קורה

מוקד שירות ישראייר בשדרות (צילום: ישראייר) מוקד שירות ישראייר בשדרות (צילום: ישראייר)

"לפעמים לוקחים שנייה לנשום, להתארגן על מקום בטוח ועל המשפחות שלנו. מי שיכול - ממשיך ונותן מענה". המציאות הכמעט לא הגיונית הזו לא לקוחה משדה הקרב במערכה שבה כולנו נמצאים בימים אלה, אלא משיחה עם דורין בן דוד, מוקדנית ישראייר תושבת שדרות העובדת במוקד החברה הנמצא בעיר.

גם אם לנו הלקוחות העניין "שקוף" ולא בא לידי ביטוי בעת הזמנת טיסה או חופשה, המוקד שהוקם לפני כשש שנים, משמש כאחד המרכזיים בשירות החברה. "זאת שליחות וציונות", אמר מנכ"ל החברה אורי סירקיס ב-2017, רגע לפני פתיחת המוקד. "אלה אינטרסים עסקיים המשלבים חיזוק הפריפריה ואספקת פרנסה לתושבי העוטף והסביבה", כך לדברי סירקיס.

באופן טבעי ובהתאם למצב, לעבודה במוקד דורין לא היתה יכולה להגיע כבר מאתמול, אך זה לא מנע ממנה להמשיך ולמצוא פתרונות לישראלים הרבים שרוצים להגיע ארצה בזמן המלחמה, חלקם לגיוס בצו 8, או לצאת להתרעננות בחו"ל. "בסופו של דבר זה אירוע שפוגש הרבה מאוד ישראלים", מסבירה דורין. "מה שחשוב זה לא לפגוע בתפקוד מול הלקוח, גם אם זה אומר לעבוד מהבית, גם אם זה אומר לא לישון בלילה, ולהיות ללא הפסקה על קבוצת הוואטסאפ של העבודה".

דורין בן דוד, מוקדנית ישראייר (צילום פרטי)דורין בן דוד, מוקדנית ישראייר (צילום פרטי)

לדבריה, זה לא היה מתאפשר ללא הרוח הגבית של הנהלת החברה. "בראש ובראשונה יש פה הבנה של עובדים שחיים תחת התופת. מה שקורה בישראייר לא מובן מאליו. הדאגה לעובדים מהמנהלים האישיים דרך משאבי אנוש ועד המנכ"ל – זה יוצא דופן".

איך מתמרנים בין החיים הפרטיים הלא-פשוטים-בכלל שלך כרגע כאדם פרטי לבין העבודה?

"אנחנו מקבלים את המרווח לדאוג לחיים האישיים שלנו, להימצא במקום בטוח", אומרת בגבורה דורין, שפרט לעבודתה בישראייר היא גם אמא לילדה בת חמש. "בסוף זו שליחות ומסירות נפש כמו שיש בישראייר. וכשזה היחס לעובדים זה גם היחס ללקוחות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירשירות לקוחותמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: