אא

דרכונים לתושבי העוטף, שיחות עם עובדים זרים: פעילות רשות האוכלוסין במלחמה

תושבי העוטף שניצלו ממתקפת הטרור ואיבדו את כל רכושם קיבלו דרכונים ותעודות זהות. העובדים הזרים שפונו מהקיבוצים בהם הם עובדים זכו לשיחות אישיות. הצצה לפעילות החירום של אחת הזרועות המשמעותיות בהתמודדות עם המצב, רשות האוכלוסין וההגירה

עמדות רשות האוכלוסין במלונות ים המלח עמדות רשות האוכלוסין במלונות ים המלח

אפילו תעודות זהות לא נותרו. לצד אובדן החיים הנורא של תושבי עוטף עזה, גם אובדן הרכוש כבד מנשוא. בתים של רבים מהתושבים נשרפו כליל וכל רכושם אבד, ובזמן שבמשרד האוצר עוד לא גובשה תוכנית הסיוע המלאה, ברשות האוכלוסין וההגירה לא מחכים - והחלו במבצע סיוע למפונים.

צוותי רשות האכלוסין במלונות ים המלחצוותי רשות האכלוסין במלונות ים המלח

במלונות ים המלח, שם שוהים אלפים ממפוני עוטף עזה, נפתחה לשכה ניידת של הנפקת דרכונים ותעודות זהות לתושבי הקיבוצים שניזוקו - בארי, חולית, סעד, כיסופים, מגן, חולית, עלומים וייבול.

מסייעים לעובדים הזריםמסייעים לעובדים הזרים

במקביל לפעילות הסיוע לישראלים, פקדו צוותי הרשות גם מוקדים שונים ברחבי הארץ בהם שוהים עובדים זרים שהועברו מהעוטף, בהמשך לביקורים שנעשו בכל יום מאז תחילת המלחמה. במהלך הביקורים נבחנים צרכי העובדים ובכלל זה מזון, רפואה ועוד. כזכור, בשל המלחמה לא נאכפת העסקת שוהים בלתי חוקיים בישראל.

הרשות הפועלת בתיאום עם שגרירות תאילנד בישראל, מסייעת בבקשות העובדים לעבור למקום מגורים בטוח יותר. כמו כן נבדקים צרכיהם האישיים-נפשיים של העובדים, במסגרת שיחות עם בכירי מינהל עובדים זרים ברשות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: עובדים זרים למלונותרשות האוכלוסיןעובדים זריםרשות האוכלוסין וההגירהמלחמהעוטף עזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: