אא

בקשה לבג"צ: קבלו החלטה בבקשה לחייב את אל על להפעיל טיסות בשבת

לאחר שהמדינה, שרת התחבורה ושר הביטחון לא השיבו לעתירה למרות הוראת בית המשפט, עו"ד הלר מבקש להוציא צו ביניים המורה להפעלת הטיסות. "כל עיכוב נוסף בבירור העתירה, יוביל בהכרח לכך שגם בשבת הקרובה אל על לא תפעיל טיסות סדירות". עוד מציין: "אל על כותבת באתר שלה, בעקבות המצב, נוצר ביקוש גבוה לטיסות, מה שגרם לקושי באיתור מושבים פנויים"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

לאחר שהמדינה, שרת התחבורה ושר הביטחון לא השיבו לעתירה של עו"ד מאיר הלר לחייב את חברת אל על להפעיל טיסות בשבת, עו"ד הלר פנה היום (שלישי) שוב לבג"צ בבקשה לקבל החלטה לחייב את אל על להפעיל טיסות סדירות בזמן המלחמה.

כזכור אל על השיבה לעתירה וטענה שהביקוש לטיסות פוחת, ובטח בשבתות ואף ציינה כי טיסות החילוץ שהפעילה בשבת החולפת לא היו מלאות.

עו"ד הלר כתב בבקשה שלו היום: "בקשה זו מבוססת על מחדלה של המדינה להשיב, כפי שנדרשה בהחלטת בית המשפט הנכבד מיום 14.10.23, לעתירה בהליך שבכותרת. כל עיכוב נוסף בבירור העתירה, יוביל בהכרח לכך שגם בשבת הקרובה אל על לא תפעיל טיסות סדירות.

מדובר בדחיפות עליונה המצריכה כבר היום, שלישי 17.10.23, כשלושה ימים בלבד לפני סוף השבוע, לחייב את אל על לפתוח לאלתר את לוח הטיסות לשבת הקרובה, על מנת שהציבור יוכל להתארגן מבעוד מועד, לשלוח מטענים ארצה ולרכוש כרטיסי טיסה".

באשר לטענות אל על שהביקוש יורד כותב עו"ד הלר: "לעיון בית המשפט בהודעה שמפרסמת חברת אל על החל מאתמול וגם בשעת כתיבת דברים אלו באתר האינטרנט שלה, שם נכתב: "בעקבות המצב, נוצר ביקוש גבוה לטיסות, מה שגרם לקושי באיתור מושבים פנויים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: