אא

שיעור התפוסה בטיסות אל על הנכנסות בין 18.10-2023-22.10.2023: כ-73%

החברה בתגובה לעתירה לבג"צ לחייב את החברה להפעיל טיסות בשבת: "הולכת ונמשכת מגמת הירידה בביקוש לטיסות נכנסות לישראל. נתוני תפוסת הטיסות על פי נתב״ג מצביעים גם הם בבירור על המשך מגמת הירידה בכניסת נוסעים לישראל״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת אל על הגישה היום (ג') תגובה לבג"צ כנגד עתירתו של עו"ד מאיר הלר לחייב את החברה להפעיל טיסות בשבת בזמן המלחמה.

החברה מציינת בין השאר כי: "על פי נתוני אל על, הולכת ונמשכת מגמת הירידה בביקוש לטיסות נכנסות לישראל. כך שתגובת העותר משחיתה לריק את זמנו של בית המשפט, ואין להיעתר לה. שיעור התפוסה בטיסות אל על הנכנסות בין ה-18 באוקטובר וה-22.10.2023 עמד על כ-73%".

עוד מוסיפה החברה: "נכון למועד הכנת תגובה זו, אל על לבדה מציעה למעלה מ-23 אלף מושבים זמינים בטיסותיה ליעדים שונים בעולם לשבוע הקרוב ומהם לישראל (בין 23-29 באוקטובר), מתוכם 9,088 מושבים זמינים לטיסות מתל אביב, ו-14,024  מושבים זמינים לטיסה מתל אביב".

עוד מוסיפה אל על כי: "נתוני תפוסת הטיסות שמפרסם נמל התעופה בן גוריון מצביעים גם הם בבירור על המשך מגמת הירידה בכניסת נוסעים לישראל. לשם ההשוואה, שיעור התפוסה הממוצע בטיסות נכנסות של יתר חברות התעופה הפעילות עומד על כ-39%  בלבד".

אל על מציינת כי בטיסות החברה בקו ניו יורק -ישראל בשבוע הקרוב יש 934 מקומות פנויים, בקווים שמפעילה החברה לארה"ב, בוסטון, מיאמי ולוס אנג'לס יש זמינות של למעלה מאלף מושבים פנויים בטיסות לישראל בשבוע הקרוב.

מבנגקוק יש 1,251 מקומות פנויים בטיסות לישראל בשבוע הקרוב, מלונדון יש 767 מושבים פנויים בטיסות החברה מלונדון לישראל.

עוד כותבת אל על: "גובר הביקוש ליציאה מישראל על הביקוש להגעה אליה". עורכי הדין, ד"ר דוד תדמור, עדי וייצמן, עידן ארנון ממשרד ארנון, תדמור-לוי שהגישו את התשובה בשם אל על מבקשים מבית המשפט לדחות את העתירה, ולחייב את עו"ד הלר בהוצאותיה הממשיות של החברה בתוספת מ"מ. "העותר שב ומשחית לריק את זמנם של בית המשפט ושל הצדדים לעתירה, בלא כל בסיס עובדתי או משפטי לטענותיו. הדבר ראוי לתגובה הולמת מצד בית המשפט הנכבד גם במישור פסיקת ההוצאות". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: