אא

אל על: היעדים המבוקשים ע"י ישראלים היוצאים מהארץ - לרנקה ואתונה

אל על מוסיפה טיסות ללרנקה שבקפריסין ואתונה שביוון המבוקשות בקרב ישראלים ליציאה מהארץ. לבקשת ממשלת תאילנד, חברת התעופה הוסיפה טיסות גם לבנגקוק

אתונה. צילום: ספיר פרץ אתונה. צילום: ספיר פרץ

חברת אל על מציינת כי היעדים המבוקשים בזמן המלחמה ע"י הציבור בישראל לצאת אליהם הם: לרנקה, קפריסין ואתונה, יוון. אל על מציינת זאת בתשובתה לבית המשפט העליון, בעתירה שהוגשה נגדה ע"י עו"ד מאיר הלר במטרה לחייב אותה לטוס בשבתות בזמן המלחמה.

עוד מציינת אל על בתשובתה כי הוסיפה טיסות לבנגקוק, תאילנד. "לצורך הוצאת אזרחים תאילנדים העובדים בישראל, לבקשת ממשלת תאילנד. טיסות אלה מייצרות גם היצע מושבים נוסף לישראלים המבקשים לשוב ארצה מתאילנד".

באשר לחברות התעופה הזרות שהפסיקו טיסותיהן לארץ, מציינת אל על בתשובתה כי "פעלה ועודנה פועלת למלא את החוסרים שנוצרו עם הפסקת טיסתן של מספר חברות  תעופה זרות לישראל, והוציאה ועודנה מוציאה טיסות חילוץ מיוחדות, לכל יעד אשר שיקפה לגביו המדינה צורך כאמור, ובכל היקף שנדרש".

אל על ביקשה לדחות את העתירה ולחייב את עו"ד הלר בהוצאותיה הממשיות של החברה בטענה כי "העותר שב ומשחית לריק את זמנם של בית המשפט ושל הצדדים לעתירה, בלא כל בסיס עובדתי או משפטי לטענותיו".

כפי שפרסמנו כאן אתמול (ד'), אל על בתגובתה לעתירה לחייב אותה לטוס גם בשבתות טענה גם "שעם כל הכבוד למניית הזהב של המדינה, היא אינה יכולה להפעיל אותה כדי לקבל סמכות חוקית לכל בקשה או פעולה שתעשה בקשר לאל על. מניית הזהב של המדינה בחברה אינה שרביט קסם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלבנגקוקאתונהלרנקה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: