אא

"תעשיית התיירות דרשה לבוא חשבון עם אקירוב"

מלונאי בכיר על החלטת התאחדות המלונות אתמול (ד') להדיח את אלפרד אקירוב, שסירב לפתוח למפונים את מלונות היוקרה שבשליטתו: "אנחנו פתחנו והאי פתיחה שלו, גרמה שאנחנו נסבול. אולי ניתן לו גם את פרס ישראל"

מלון ממילא. צילום: shutterstock מלון ממילא. צילום: shutterstock

התאחדות בתי המלון הוא גוף שעל פי רוב שומר כלפי חוץ על אחדות. לא מכבס את הכביסה המלוכלכת קבל עם ועדה, גם אם מתגלעים ויכוחים מרים בקרב חבריו. אלא שלא כך הפעם.

אתמול (ד') בהתאחדות, כפי שפורסם, הסירו את הכפפות ויצאו בריש גליי נגד איש העסקים והמלונאי, אלפרד אקירוב, שהחליט, מסיבותיו שלו, שלא לפתוח למפונים את שני מלונות היוקרה הירושלמיים שבשליטתו: מלון ממילא ומלון מצודת דוד.

מאחורי ההחלטה וההודעה החריגה שפרסמה אתמול (ד') ההתאחדות, שקראה להרחיק את אקירוב מההתאחדות בעקבות סירובו כאמור, עומדים שאר המלונאים החברים בהתאחדות. "תעשיית התיירות דרשה לבוא בחשבון עם אקירוב. אנשים לקחו את זה אישית. כולם רותחים מזעם כלפיו על מה שקרה", כך אומרים בסביבת ההתאחדות.

בין השאר, נכתב בהודעת התאחדות המלונות: "לאדם זה, יהיה חשוב ומשמעותי ככל שיהיה, אין מקום בשורות חברות וחברי ההתאחדות. הוא פגע באינטרסים של מדינת ישראל". התאחדות המלונות במסר נוסף לאקירוב: "לא מתאים לך להיות חבר בהתאחדות? תגיד לנו ותעזוב אותנו. אם אתה רוצה להישאר, תפתח את המלונות וכל האירוע יהיה מאחורינו". 

מלונאי בכיר תהה בעניין: "אנחנו פתחנו והאי פתיחה שלו, גרמה שאנחנו נסבול. אולי ניתן לו גם את פרס ישראל".

יצוין שגם מלון שחרות היוקרתי פתח את שעריו כדי לקלוט מפונים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות המלונותמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: