אא

מה לא עובד? כ-6,200 חדרי מלונות עדיין ממתינים למפונים

אלפי חדרים עומדים פנויים בבתי מלון בזמן שרבים מחפשים מקום להתפנות אליו. נכון להיום, כ-130 אלף מפונים שוהים בבתי מלון ברחבי הארץ

מלונות בתל אביב. צילום: shutterstock מלונות בתל אביב. צילום: shutterstock

בזמן שתלונות רבות נערמות על כך שאין מקום להתפנות אליו בבתי המלון ברחבי הארץ ולמרות שכ-20 אלף תושבי קריית שמונה פונו מבתיהם, מתברר שנכון לכתיבת שורות אלה עומדים כ-6,200 חדרים פנויים בבתי מלון הממתינים לקליטת מפונים מדרום ומצפון הארץ. 

גורמים מלונאים אומרים כי הגורם למספר הגבוה של החדרים הפנויים הוא החלטה ממשלתית שלא לפנות כ-30 אלף משפחות מהעיר אשקלון מחשש שלא יהיו מספיק חדרי מלון לקלוט את כולם. ידוע כי מספר בודד של תושבי אשקלון שוהים בימים אלה בבתי המלון.

נוכח העובדה שאלפי חדרים בבתי מלון עומדים ריקים, ניכר שמשהו בטיפול של המפונים לא מתנהל כשורה וכל הגורמים הנוגעים בדבר נדרשים לבדוק ולבחון כיצד לנצל את החדרים שעומדים פנויים לטובת מפונים רבים החוששים לחזור לביתם ולכאלה שביתם נפגע. 

סיבה נוספת לחדרים הפנויים היא מפונים שמאסו מהשהות הארוכה בבתי המלון והחלו לשוב לבתיהם. חלק מהמפונים שפונו למלונות בת"א, הבינו שגם בת"א יש אזעקות וירי טילים וחיפשו לשהות במקום אחר או לשוב לבתיהם, כי מבחינתם כבר אין הבדל. 

 

לפרטים על מרכזי החירום של ענף התיירות והתעופה

לרשימת טיסות החילוץ לימים הקרובים

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות המלונות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: