אא

קלאסיקה בעיר שלא עוצרת: מלון Dorothea בודפשט הושק לראשונה

המלון החדש ממותג המלונות Autograph Collection, חלק מהפורטפוליו של רשת Marriott היוקרתית, מכריז על השקת המותג בהונגריה ומחדש שלושה מבנים היסטוריים תוך שילוב מורשת הונגרית עם חוויית אירוח עכשווית

Dorothea, Budapest, Autograph Collection. צילום: יחצ Dorothea, Budapest, Autograph Collection. צילום: יחצ

מותג המלונות Autograph Collection, חלק מהפורטפוליו העולמי של Marriott Bonvoy, הכולל למעלה מ-30 מותגי מלונות יוצאי דופן, מכריז על השקת המותג בהונגריה עם פתיחתו של מלון Dorothea Budapest.

המלון החדש שוכן על פני שלושה מבנים היסטוריים ברובע V האיקוני של בודפשט, ונקרא על שם הארכידוכסית דורותיאה, דמות משפיעה של שנות ה-1800 שהביאה לעיר התפתחות תרבותית וכלכלית משמעותית לצד בן זוגה, פלטין ג'וזף. מלון Dorothea מזמין את האורחים אל מקלט בלתי צפוי במרכז העיר שבו העבר מתמזג בצורה חלקה עם ההווה.

"כל מלון ממותג Autograph Collection מספר סיפור ייחודי, כאשר Dorothea בודפשט, הוא דוגמה נוצצת לכך ומשקף את ההיסטוריה העשירה של בודפשט דרך עדשה מעודנת ומתוחכמת. הפתיחה החדשה הזו מרחיבה את סל המלונות שלנו של  Autograph Collection לאחת הערים המרתקות ביותר באירופה", אמרה סנדרה שולצה-פוטגיטר, סגנית נשיא למותגי פרימיום ומובחרים, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, Marriott International. "מהארכיטקטורה ההיסטורית המתחדשת וחדרי האירוח המפוארים ועד לחוויית אוכל מתקדמת וספא נסתר, המלון מציע תחושה אותנטית של מקום וחוויה המזמינה את האורחים ליצור קשר משמעותי עם היעד."

מלון Dorothea, שנחזה על ידי האדריכל והמעצב האיטלקי הנודע, פיירו ליסוני, הוא שילוב של אדריכלות ועיצוב פנים המכבדים את ההיסטוריה והמודרניזציה כאחד. שלושת הבניינים הוקמו בתקופות שונות כולל וובר (1873), המטה לשעבר של בנק החיסכון המטרופוליטי המאוחד של בודפשט בניאו-רנסנס; מהארט (1913), המטה האר-נובו לשעבר של חברת ספנות הנהר והים ההונגרית; ומינכן (1937), הבניין המודרני עם אלמנטים בסגנון ארט דקו ובאוהאוס. מומחי שימור היסטוריה מקומיים עבדו עם המלון כדי לשמור על מרכיבי המפתח של כל תקופה, כולל גרם מדרגות יוצא דופן.

בכניסה למלון תקרה מקושטת וקירות המעוטרים בפורטרטים של צלם האמנות והאופנה ההונגרי Tombor. יצירות האמנות מציגות נשים בלבוש מסורתי עם טוויסט מודרני. העבודות הבלעדיות של Tombor עבור המלון נמצאות גם בכל חדרי האירוח. 

216 חדרי האירוח והסוויטות של המלון מחולקים לשתי קטגוריות עיצוב מובחנות, עכשווי והיסטורי, כולם מצוידים במתקני נוחות מודרניים.

היהלום שבכתר הוא הסוויטה הנשיאותית, מקום מפלט שליו עם עיצוב נצחי, הכולל חדר שינה ראשי עם חדר ארונות, חדר רחצה צמוד, סאונה, סלון ופינת אוכל עם מטבח מאובזר. תחושת הפאר מורגשת על ידי החלונות מהרצפה עד התקרה ומרפסת נדיבה, המציעה נוף עוצר נשימה של קו הרקיע של העיר.

בלב המלון נמצאת החצר הפנימית ובה מסעדת Pavilon Restaurant & Bar, נווה מדבר אוורירי ושופע גנים, שבו האורחים מוקפים בטבע. מנוהלת על ידי השף Carmine di Luggo, מסעדה זו מביאה גישה רעננה להסעדה בעיר עם מנות מקומיות.

בקומה העליונה, Anton's Bar & Deli מציע חוויית קפה אומנותית לצד מנות קלות ומאפים טריים ביום, בעוד בערבים הוא הופך לבר דינמי המגיש קוקטיילים חדשניים. שתי מסעדות נוספות, של השף דני גרסיה בעל שלושה כוכבי מישלן, צפויות להיפתח ב-2024.

לאורחים חובבי וולנס מוצע ספא, הכולל בריכת שחייה, סאונה, חדר אדים ומרכז כושר, המשתרע על פני 650 מ"ר נדיבים. ניתן ליהנות בו מטיפולי גוף הוליסטיים, בשלושת חדרי הטיפולים כולל חדר זוגי.

מותג המלונות Autograph Collection דוגל באינדיבידואליות של כל אחד מלמעלה מ-290 המלונות העצמאיים שלו הממוקמים ביעדים הנחשקים ביותר ב-50 מדינות.

Dorothea, Budapest, Autograph Collection. צילום: יחצDorothea, Budapest, Autograph Collection. צילום: יחצ

טסים לבודפשט? המלצות לעיר ולסביבתה בכתבה של פספורטניוז

ואם חשקה נפשכם בשוקי חג המולד בבודפשט ובערים נוספות באירופה, אספנו לכם את כל המידע

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הונגריהבודפשט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: