אא

"יצאנו מחוזקים ממשברים בעבר וכך יהיה גם הפעם"

בכירי ענף התיירות והתעופה בישראל ממשיכים לשתף בהערכותיהם לצפוי בענף ביום שאחרי המלחמה. יואב קרני, מנכ"ל קבוצת סיגנל טורס: "לא זנחנו את התכניות שלנו ל-2024 וכולי תקווה שנממש אותן"

נתב"ג. צילום: 123rf נתב"ג. צילום: 123rf

ענף התיירות והתעופה בישראל, שרק החל להתאושש ממשבר הקורונה, מהראשונים לספוג מכה כואבת מהמלחמה בגינה התיירות הנכנסת לישראל עצרה ומרבית חברות התעופה הזרות הפסיקו לחלוטין את טיסותיהן לישראל וממנה עד להודעה חדשה. וכבר עתה, המלחמה נראית כמשבר המעפיל על משבר הקורונה.

בכירים בענף התיירות והתעופה משתפים מה להערכתם צפוי לענף התיירות ביום שאחרי "חרבות ברזל". כתבה נוספת בסדרה:

יואב קרני, מנכ"ל חברת סיגנל טורס: "משוכנע שענף התיירות יידע להתאושש"

"ענף התיירות מוצא עצמו שוב בשעותיו הקשות. חווים ירידה דראסטית במכירות לצד אי ודאות גדולה לגבי אורך המשבר. רק לא מזמן הצלחנו להתאושש מהקורונה שצילקה אותנו וכעת, משבר חדש.

למודי ניסיון מתקופת הקורונה, קיבלנו החלטות עסקיות מהירות בעקבות המלחמה שנועדו לשמור על החברה, לקוחותיה וכמובן עובדיה הנאמנים בתקופה קשה זו ולהימנע ככל הניתן מהוצאה לחל"ת. ניהלנו שיחות אישיות עם העובדים ואנחנו מחזקים משפחות שילידיהם משרתים בצבא. מחלקת שימור הלקוחות בסיגנל, כמו גם הצוותים העסקיים, עומדים בקשר שוטף מול כלל לקוחות הארגון לרבות מתן עדכונים מקצועיים יומיים לאורך כל התקופה.

עובדי הארגון תרמו כספים לרכישת מוצרים לשלוש יחידות צבאיות הלוחמות בגזרות השונות.

מדינת ישראל ואזרחיה חוו לאורך שנותיה מלחמות, משברים, מגיפות ומה לא. גם הפעם קשה מאוד לנבא את סיום המלחמה והתקופה הקשה אך מה שמאפיין אותנו כעם היא יכולת ההתאוששות שלנו. היכולת להסתכל לעבר היום שאחרי ולזכור שאין לנו ברירה אחרת אלא להמשיך קדימה.

אני משוכנע שענף התיירות יידע להתאושש ומקווה שנראה זאת כבר ברבעון הראשון של 2024. העולם העסקי יחזור לעצמו בהדרגה וישראלים כמו תמיד יזדקקו להתאווררות ויצאו לחופש לקראת האביב. זו גם הרוח בסיגנל. לאורך 46 שנות קיומנו, ידענו לצלוח את כל המשברים ולצאת מחוזקים עם הפנים קדימה, וכך יהיה גם הפעם.

לא זנחנו את התכניות שלנו ל-2024 וכולי תקווה שיעלה בידינו לממש אותן למרות התקופה המאתגרת המחכה לנו. אין לי ספק שבזכות העובדים הטובים והנאמנים, סיגנל תמשיך להתפתח ולהעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר. 

שולח תפילותינו לשחרור החטופים, את תנחומינו למשפחות השכולות, מקווים להחלמתם של הפצועים ולשובם הביתה של כל התושבים המפונים. מאמין בכל ליבי שיגיעו ימים טובים יותר לכולנו. עם ישראל חי".

הקליקו כאן לקריאת הכתבה הראשונה בסדרה.

הקליקו כאן לקריאת הכתבה השנייה בסדרה.

הקליקו כאן לקריאת הכתבה השלישית בסדרה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סיגנל טורסיואב קרני

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: