אא

חוזרים לטוס? איתיחאד מדווחת על עלייה משמעותית בקצב ההזמנות לטיסות בדצמבר

ענקית התעופה מאיחוד האמירויות מדווחת על ׳ניצנים של חזרה׳ של ישראלים ליעדים במזרח בדצמבר-ינואר, ״התפוסה הממוצעת של המטוסים בחודש דצמבר חצתה את ה-80%״

הדריימליינר של החברה. צילום: איתיחאד איירווייס הדריימליינר של החברה. צילום: איתיחאד איירווייס

לקראת שיא עונת התיירות במזרח, ענקית התעופה מאיחוד האמירויות, איתיחאד אירוויז, מדווחת היום (ג׳) על עלייה משמעותית בקצב ההזמנות של נוסעים הטסים מישראל. 

כאמור, איתיחאד היא אחת מחברות התעופה הזרות הבודדות הפועלות בנתב״ג בתקופת המלחמה. עד כה, הפעילה החברה טיסה יומית בקו לאבו דאבי ובשבוע שעבר עדכנה את פעילותה ועברה מטיסה יומית (7 טיסות בשבוע) ל-4 טיסות בשבוע עד לסוף חודש אפריל 2024. "כל עוד זה בטוח, אנחנו נמשיך לטוס", אמר מנכ"ל אתיחאד אנטונואלדו נבס והוסיף: "כשנחזור לשגרה, אני בטוח שכולם יזכרו שאתיחאד היא לא חברה שמונעת אך ורק על ידי רווח. יש לנו מחויבות לספק תעבורה אווירית גם כאשר אנחנו מרווחים וגם כאשר אנחנו מפסידים".

רן פולק, מנהל פעילות איתיחאד אירוויז בישראל, דיווח היום על העלייה בקצב ההזמנות: "דצמבר-ינואר היא שיא עונת התיירות באמירויות ובמזרח, נכון להיום מפעילה איתיחאד אירוויז את הקו בין תל אביב לאבו דאבי במכונת של 4 טיסות שבועיות. קצב ההזמנות לטיסות בחודש דצמבר עלה משמעותית בהשוואה לחודש נובמבר והתפוסה הממוצעת של המטוסים חצתה את ה-80%. אותו הקצב מסתמן גם בינואר. עיקר ההזמנות בעת הזאת הן לטיסות ליעדי ההמשך כמו תאילנד, סיאול, אוסטרליה וכלל יעדי המזרח ופחות נוסעים לאבו דאבי עצמה".

מחירים לדוגמא באיתיחאד אירוויז (עם עצירה באבו דאבי): אוסטרליה 1579$, סרי לנקה 911$, אבו דאבי 580$, איי סיישל 1,100$, מאלדיביים 1,100$.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איתיחאד איירווייז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: