אא

אופטימיות בישראייר: "היקף הביקושים בדצמבר כפול מהערכות המוקדמות"

מנכ"ל ישראייר באגרת מיוחדת לחג החנוכה לעובדי החברה: "'אין סומכין על הנס', אומרת הגמרא. נמשיך לבצע התאמות ושינויים עד ליציאה המוחלטת מהמשבר"

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב

על פי תחזית אופטימית חדשה של IATA, ארגון התעופה הבינלאומי, חברות התעופה ברחבי העולם צפויות להטיס 4.7 מיליארד נוסעים בשנת 2024, ולהתעלות על השיא הקודם של 2019 של 4.5 מיליארד, ובכך להשלים באופן סופי ומוחלט את התאוששות ענף התעופה ממשבר הקורונה.

מי שגם מצליח גם לשמור על אופטימיות לאורך כל המלחמה שפרצה בישראל ב-7.10 ובדומה למשברים אחרים בעבר, הוא מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, שמקפיד  גם לעדכן את עובדי החברה על הלך הרוח באגרות מיוחדות גם במשבר הנוכחי.

לקראת חג החנוכה שיגר לעובדים אגרת נוספת בה הוא משדר אופטימיות. וכך הוא כותב:

"צוות יקר, ערב חנוכה, חג הניסים. 62 ימים שאנו, כאומה וכחברה, מתמודדים עם המלחמה הקשה. בראשית המלחמה, הנחת העבודה שלנו הייתה כי היא תימשך, בעוצמתה הנוכחית, עד ינואר וכי ההתאוששות תגיע בפסח. נערכנו, לפיכך, לחודשים ארוכים של אתגר מתמשך".

עוד הוא כותב, "בגמרא מצוין כי אפילו בעל הנס אינו מכיר בניסו. היום, ערב חנוכה, אנו יכולים להביט לאחור ולהכיר בניסים הקטנים שלנו בישראייר. הצלחנו, בעבודה משותפת להשיג הישגים משמעותיים". סירקיס מפרט את חלקם כדלקמן:  

"לשמור על תזרים המזומנים שלנו, ברמה דומה, לנקודת הפתיחה שלנו ב-7 באוקטובר.

להקטין בכ-25 אחוזים את היקף ההוצאות הקבועות החודשיות שלנו.

להקטין בכ-30 אחוזים את היקף ההוצאות החודשיות שלנו בניטרול הוצאות המימון ותשלומי החלויות הקבועים.

לבצע התאמה אופטימלית של לוח הטיסות למצב הנוכחי.

לפתוח את קו הטיסות לקישינב.

להסב מטוס נוסעים למטען. 

להתאים את תכנית התחזוקה השנתית. למצב הנוכחי ולהבטיח כי בעת החזרה לשגרה, נפעל בכח מלא.

להקטין את אורך הסבב שלנו מ-5.9 שעות בתקופה המקבילה אשתקד לכ-4.6 שעות כיום – חסכון משמעותי מאוד בעלויות התפעול בכל טיסה.

לבנות תכנית טיסות במטוסי ישראייר ברבעון הנוכחי, הגבוהה בכ-20 אחוזים במונחי שעות טיסה מהרבעון המקביל אשתקד, על אף הירידה באורך הסבב ועל אף העובדה שכ-35 אחוזים מהטייסים שלנו מגויסים". 

סרט צהוב על מטוס ישראייר. צילום: יחצ ישראייר סרט צהוב על מטוס ישראייר. צילום: יחצ ישראייר

עוד כותב סירקיס, "נפוליאון אמר: 'נסיבות?! אנחנו יוצרים את הנסיבות'. סדרת הפעולות האמיצה אותה ביצענו, תאפשר לנו להתמודד היטב עם המשבר בעוצמתו הנוכחית. במבט אופטימי לאחור, נראה, כי ימי הלחימה שעברנו גדולים יותר מימי המלחמה שעוד נותרו לנו. היקף הביקושים, למוצרים שלנו, בחודש דצמבר, כפול מההערכות המוקדמות שלנו. במהלך ימי החנוכה, נפרסם את לוח הטיסות המלא שלנו לעונת הקיץ, שעבר התאמות ושינויים מרחיקי לכת לאור המצב הנוכחי".

סירקיס מסיים את דבריו באגרת, "'אין סומכין על הנס', אומרת הגמרא. נמשיך לבצע התאמות ושינויים עד ליציאה המוחלטת מהמשבר. חג שמח ישראייר. חג שמח ישראל. ליבנו עם המשפחות השכולות, עם החטופים והפצועים. נתפלל כולנו, לשובם של הלוחמים והחטופים, בריאים ושלמים במהרה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אורי סירקיסישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: