אא

מי מתנגד למיזם התיירות המשותף של אל על ואיסתא?

לרשות התחרות הוגשה התנגדות לחיבור בין אל על ואיסתא במסגרת המיזם המשותף "El Al Travel". החברות ממתינות לאישור הרשות שתצטרך להכריע בנושא

אל על. צילום: עידו וכטל אל על. צילום: עידו וכטל

לאחר חודשים ארוכים של מו"מ, מיזם התיירות המשותף של אל על ואיסתא שיצא באחרונה רשמית לדרך.

בעקבות כך, הוגשה לרשות התחרות התנגדות למיזם התיירותי המשותף. בשלב זה לא ידוע מיהו הגורם שהגיש את ההתנגדות להקמת חברת התיירות המשותפת. אל על ואיסתא פנו לרשות התחרות לקבלת אישור למיזם. רשות התחרות, שתערוך את הבדיקות שלה לאור כל המידע שקיבלה מהחברות, תצטרך להכריע האם לאשר את המיזם או שלהתנגדות שהוגשה תהיה השפעה על קבלת ההחלטה. 

על פי מתווה ההסכם בין אל על ואיסתא, האחרונה תחזיק בחברה החדשה 40%, אל על תחזיק 60% ולבעל השליטה באל על, קני רוזנברג, תהיה אופציה להחזיק ב-20% ממניות החברה החדשה. במקביל, איסתא תצטרך לרכוש כ-4.9% ממניות אל על תמורת כ-39 מיליון שקל בהקצאה פרטית.

התוכנית להקמת חברת תיירות מופיעה בתוכנית האסטרטגית של אל על בדו"ח הכספי של 2022. "החברה שואפת להקים מיזם משותף של חברת תיירות בשיתוף חברה מובילה בתחום התיירות, שתעניק ללקוחות אל על חווית לקוח כוללת. החברה תמכור את כל מוצרי ושירותי התיירות, בהשקה הדרגתית מחבילות חופשה, חבילות דינמיות ובתי מלון, דרך שירותי קרקע נוספים ועד לחבילות מורכבות ושירותי תיירות פנים", ציינה. 

החברה החדשה אמורה להתחיל במכירת כלל שירותי התיירות, כאשר בהמשך היא תמכור גם קרוזים.

מטרת החברה למכור את מוצרי התיירות באמצעות הדיגיטל להתחרות באתרי האון ליין מחו"ל, בוקינג ואקספדיה ולהציב להם תחרות וגם להציב תחרות לחברות הלואו קוסט שלוקחות נתח מהשוק הישראלי והציבור הישראלי מפרנס אותן.

מועדון הנוסע המתמיד של אל על גם אמור להיות קשור למיזם החדש, כאשר מצד אחד מי שיזמין את החבילות יזוכה בנקודות במועדון ומנגד, גם יהיה אפשר לממש נקודות של המועדון בהזמנת החבילות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלאיסתא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: