אא

רשמית: מיזם התיירות החדש של אל על ואיסתא - El Al Travel יוצא לדרך

שתי החברות חתמו על ההסכם להקמת חברת תיירות משותפת (אל על עם 60%, איסתא עם 40%, לרוזנברג אופציה לרכישת 20%) שתמכור את כלל מוצרי התיירות בערוצי הדיגיטל. כעת ימתינו בחברות לאישור הממונה על התחרות

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

רשמית, לאחר חודשים ארוכים של מו"מ, מיזם התיירות המשותף לחברות אל על ואיסתא יוצא לדרך

שתי החברות חתמו היום (רביעי) על הסכם להקמת חברת התיירות החדשה שתקרא: אל על TRAVEL. ההסכם ימתין כעת לאישור רשות התחרות על שהחברה תוכל לפעול באופן רשמי.

איסתא תחזיק בחברה החדשה ב-40%, אל על תחזיק ב-60% ולבעל השליטה בחברת אל על קני רוזנברג, תהיה אופציה להחזיק ב-20% ממניות החברה המשותפת החדשה.

איסתא תרכוש כ-4.9% ממניות אל על תמורת כ-39 מיליון שקל בהקצאה פרטית.

התוכנית להקמת חברת תיירות מופיעה בתוכנית האסטרטגית של חברת אל על שמופיעה בדוח הכספי של 2022, היא ציינה: "החברה שואפת להקים מיזם משותף של חברת תיירות בשיתוף חברה מובילה בתחום התיירות, שתעניק ללקוחות אל על חוויית לקוח כוללת. החברה תמכור את כל מוצרי ושירותי התיירות, בהשקה הדרגתית מחבילות חופשה, חבילות דינמיות ובתי מלון, דרך שירותי קרקע נוספים ועד לחבילות מורכבות ושירותי תיירות פנים".

החברה החדשה תתחיל במכירת כלל שירותי תיירות ובהמשך היא צפויה למכור גם קרוזים. מטרת החברה למכור מוצרי התיירות בכלים דיגיטלים ולהתחרות באתרי האון ליין מחו"ל וביניהם: בוקינג ואקספדיה כמו גם לחברות הלואו קוסט האירופאיות, המחזיקות בנתח שוק משמעותי בישראל.

מועדון הנוסע המתמיד של אל על יהיה קשור גם הוא למיזם החדש, כאשר לקוחות המזמינים את החבילות בחברה החדשה יזכו בנקודות ובהטבות של  המועדון היוקרתי של אל על כאשר ניתן יהיה לממש נקודות של המועדון בהזמנת החבילות.

בדוח הכספי של אל על לשנת 2022 היא ציינה כי מספר חברי המועדון מסתכם בכ-2.61 מיליון חברים.

בסה"כ, שיעור הנוסעים שהם חברי המועדון מתוך כלל הנוסעים, עמד בשנת 2022 על כ-31.6%. נתון המשקף גידול של כ-7.8% ביחס לשנת 2019.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלאיסתאדינה בן טל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: