אא

"רחוקים מהמספרים שלפני המלחמה, אבל בהחלט רואים מגמה של שיפור מתמיד מיום ליום"

חני סובול, מנכ"לית חברת דיזנהאוז על התעוררות התנועה העסקית: ״החיבורים שחברת אל על ביצעה עם החברות הזרות הגדילו במקצת את אפשרויות הטיסות ליעדים ומאפשרים ללקוחות העסקיים את הגמישות הנדרשת"

צילום: יח״צ צילום: יח״צ

חברות הנסיעות המובילות ממשיכות לדווח על התעוררות בשוק הנסיעות העסקי שהיה למעשה מושבת מאז פרצה המלחמה בשבעה באוקטובר.

״חודש דצמבר החל עם התאוששות של המגזר העסקי. אנחנו רואים עלייה מתונה בנסיעות העסקיות מתחילת החודש. בדצמבר יש מספר תערוכות וכנסים גדולים וראינו שהחברות הישראליות בהחלט נכחו שם. אנחנו עדיין רחוקים מהמספרים שלפני המלחמה אבל בהחלט רואים מגמה של שיפור מתמיד מיום ליום", אומרת על ההתעוררות בענף לפספורטניוז חני סובול, מנכ"לית קבוצת דיזנהאוז.

סובול מוסיפה ואומרת: ״החיבורים שחברת אל על ביצעה עם החברות הזרות הגדילו במקצת את אפשרויות הטיסות ליעדים ומאפשרים ללקוחות העסקיים את הגמישות הנדרשת, אם כי עדיין יש לא מעט יעדים שהטיסה אליהם מאתגרת מאד. ככל שהיצע הטיסות יגדל וחברות זרות נוספות יחזרו לטוס, נראה יותר ויותר נסיעות עסקיות".  

חני סובול. צילום פספורטניוזחני סובול. צילום פספורטניוז
 

מנכ"לית דיזנהאוז מביעה אופטימיות ומציינת: "אני מאמינה שאם לא יהיו התפתחויות בחזית הצפונית מגמת השיפור תמשך גם לתוך ינואר".

כזכור, חברת אל על שסובול מזכירה בדבריה, יצאה בהודעה מיוחדת לבורסה וציינה כי תוצאות החברה ברבעון הרביעי של 2023 צפויות להיות טובות יותר ממה שהיא העריכה בתחילה. תוצאות החברה באות לידי ביטוי לאור העובדה שנותרה למעשה כמפעילה בודדה ללא מעט יעדים, לאור הפסקת הטיסות ע"י רוב החברות הזרות. 

כזכור, אמש הכריזה אל על כי מחדשת את טיסותיה לפוקט

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דיזנהאוז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: