אא

מלון הפאר החדש בדרך לבאטומי

ענקית המלונאות Accor מודיעה על פתיחת מלון מרקיור חדש לחופי הים השחור באחד מהיעדים האהובים על הישראלים באזור. במתחם יוקמו 308 חדרים בדרגות אירוח שונות בהם גם דירות נופש עם מטבחונים, מרכז בריאות, 3 מסעדות ופארק מים. ומה אומרת אזהרת המסע?

הדמיית המלון החדש (צילום: ACCOR) הדמיית המלון החדש (צילום: ACCOR)

מלון ראשון למותג מרקיור בבאטומי, והשלישי בגאורגיה. מלון חדש של המותג מבית ענקית המלונאות הצרפתית Accor יוקם בעיר שלחופי הים השחור.

המלון יכיל 308 חדרים בקטגוריות אירוח שונות וביניהם גם דירות נופש עם מטבחונים. מיקום המלון, כפי שניתן לראות בהדמיות, סמוך לחוף הים ובמרחק דקות נסיעה מהגן הבוטני של באטומי. כמו כן, המיקום הוא כ-15 דקות נסיעה ממרכז העיר הפופולרי והתוסס. במתחם יוקמו שלוש מסעדות בסגנונות שונים על בסיס תפריטים בריאותיים ושני ברים.

מרכז הספא והכושר של המלון יספק מגוון שירותים לגוף ולנפש ומתחם הספורט יהיה מאובזר בציוד הספורט העדכני ביותר שיש. לצד הפעילויות במבנה, יוקמו מגרשי טניס וכדורסל שישרתו את אורחי המלון.

צילום: ACCOR HOTELSצילום: ACCOR HOTELS

עבור המשפחות שיתארחו במלון יוקמו מספר בריכות שחייה, גם ייעודיות לילדים, ופארק מים גדול. שירות הסעות חינמי ייקח את האורחים למעיינות החמים הממוקמים חמש דקות נסיעה מהמלון. עוד במתחם חדרי ישיבות ואולם לאירועים עסקיים ופרטיים.

בהקמת המלון שותפה חברת Mardi Holding הגאורגית שתספק למתחם אופי מקומי. "נשאף להדגיש אירוח גאורגי אמיתי בגרסה חדשה לחלוטין, הכוללת חדרים נוחים ומעוצבים. אנו מקווים שהפרויקט יחשוף את האורחים לאירוח הגאורגי המלהיב", אמרו בחברה.

הרשת מתרחבת

יצויין כי זוהי איננה השקעת ACCOR היחידה בגאורגיה בתקופה הנוכחית וכבר בשנה הקרובה צפוי להיפתח מלוןNovotel  במרכז טיביליסי הבירה - מלון עירוני מינימליסטי כהגדרת הרשת. המלון אמור לפתוח את שעריו כבר בחודשים הקרובים.

גאורגיה עשויה להטעות ברמת הסיכון, על פי מפת אזהרות המסע של המל"ל. למרות שחבל פנקיסי במדינה מוגדר ככזה שנמצא ב"רמת סיכון 2 - איום מזדמן", הן טיביליסי והן באטומי נמצאות מחוץ לחבל ארץ זה, כך שלשתי הערים הגדולות אין אזהרת מסע כלל ("רמה 1 - ללא אזהרת מסע").

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: גאורגיהאקורAccorרשת מלונות אקורבאטומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: