אא

בעקבות רעידת האדמה והצונאמי ביפן: אזהרת משרד החוץ

משרד החוץ הישראלי מפרסם אזהרה מיוחדת לישראלים באזור רעש האדמה ביפן; בשבע השעות שחלפו מרעידת האדמה הראשונה נרשמו כמעט 20 רעידות משנה

צילום ארכיון: SHUTTERSTOCK צילום ארכיון: SHUTTERSTOCK

משרד החוץ הישראלי באזהרה חריגה בעקבות רעידת האדמה והצונאמי ביפןעל פי הודעה מיוחדת שפרסם הערב (שני) משרד החוץ הירשאלי, "בשעה 16:06 (שעון יפן) פקדה את צפון-מרכז יפן רעידת אדמה בעוצמה של 7.6. מוקד הרעש היה באזור מחוז Ishikawa. רעשי משנה פוקדים את האזור, וישנן אזהרות מגלי צונאמי באזור החוף כתוצאה מרעידות האדמה".

במשרד החוץ הישראלי מוסיפים כי גורמי הממשל ביפן והרשויות המקומיות הוציאו הודעות אזהרה לתושבי המחוזות הרלוונטיים, והנחיות להתפנות מאזורים בסיכון גבוה.

ישראלים המתכננים הגעתם לאזור ולאלו השוהים במקום: מומלץ להיות ערניים ולנקוט במשנה זהירות, להישמע להנחיות הרשויות המקומיות ולעקוב אחר עדכונים באמצעי התקשורת.

כמעט 20 רעידות משנה

יצוין כי בין מועד רעידת האדמה הראשונה והעוצמתית, כאמור בעוצמה של 7.6 לבין השעות האחרונות, נרשמו כמעט 20 רעשי משנה שתועדו על ידי המכון הססמוגרפי האמריקאי.

חלק מרעידות המשנה היו עוצמתיות למדי והגיעו עד דרגה 6.4. אחרות היו "קלות" יותר אך עדיין עברו את רף העוצמה 4, כלומר הורגשו היטב בחופי יפן.

עד לשעה זו הרשויות היפניות לא פרסמו פרטים על נפגעים בגוף, אם כי בתיעודים שפורסמו בתקשורת המקומית שם נראה כי נזק רב נגרם לרכוש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יפןצונאמירעידת אדמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: