אא

לא רק בישראל: זו יצרנית הרכב החשמלי שמכרה הכי הרבה רכבים בעולם בשנת 2023

חברת BYD מובילה בטבלת המכירות העולמית של יצרניות כלי רכב חשמליים, וגם בזו של מדינתנו הקטנה. מדובר ב-3 מיליון רכבים שעלו על הכביש, שמהווים עלייה של 61.8% במכירות החברה לעומת השנה הקודמת - ומתוכם 1.6 מיליון רכבים חשמליים. מעליה, מבחינת חברות שמייצרות רכב חשמלי נטו, נמצאת רק טסלה - עם 1.8 מיליון רכבים חשמליים

BYD SEAL U. צילום: יצרן BYD SEAL U. צילום: יצרן

עם סיום השנה, נערכה רשימת שיאני מכירות הרכב העולמיים. בתחום יצרניות הרכב החשמלי, יש זוכה אחת, ששומרת על התואר כבר שנתיים ברציפות - חברת BYD.

בשנת 2023 מכרה החברה מעל ל-3 מיליון רכבים, מתוכם 1.6 מיליון מכוניות חשמליות, כאשר מדובר בצמיחה של 61.8% ביחס לשנה הקודמת.

מתוך יצרניות הרכב שמייצרות גם רכבים חשמליים, זה ממתג את BYD במקום הראשון - אך כאשר מדובר ביצרניות שמייצרות רכב חשמלי בלבד, טסלה מנצחת, עם 1.8 מיליון כלי רכב.

BYD אטו 3. צילום: יצרןBYD אטו 3. צילום: יצרן

לעלייה זו תרמו הדגמים החדשים שהציגה החברה, כולל השלמת סדרת Dynasty ("שושלת"), סדרת Ocean, ומכירת הדגמים DENZA, FANGCHENGBAO, ו-YANGWANG.

בנוסף להיותה מובילה בתחום היצרניות החשמליות, השנה החברה גם התברגה לרשימת עשרת מותגי הרכב המובילים בעולם. בסין, זו עדיין יצרנית הרכב שדגמיה נמכרים הכי הרבה.

בארץ, מותג BYD מוביל בטבלת המסירות של כלי רכב חשמליים בשנת 2023. 

BYD SEAL. צילום: יצרןBYD SEAL. צילום: יצרן

כרגע מיובאים לישראל 4 מדגמים המותג: BYD אטו 3, BYD האן, BYD טאנג ו-BYD דולפין. בשנת 2024 יגיעו אלינו 3 דגמים נוספים: BYD Seal, BYD Seal U, וגרסה מעודכנת של BYD טאנג. יש עוד למה לחכות.

לחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

BYD דולפין. צילום: יצרןBYD דולפין. צילום: יצרן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: