אא

10 טיסות בשבוע: אמירייטס מגבירה תדירויות לדרום קוריאה

ענקית התעופה מאיחוד האמירויות מגבירה את פעילותה בקו דובאי-סיאול עם עוד 3 טיסות שבועיות החל מהחודש הבא. לאחרונה הודיעה על הגברת התדירויות גם להונג קונג

צילום: יח"צ Emirates צילום: יח"צ Emirates

אמירייטס מגבירה תדירויות למזרח. אחרי ההודעה על הגברת תדירות הטיסות להונג קונג, ענקית התעופה מאיחוד האמירויות מודיעה היום גם על הגברת התדירויות לסיאול, בירת דרום קוריאה. תגבור הטיסות יחל ב-19 בפברואר.

בסך הכל מדובר ביותר מאלף מושבי טיסה בשבוע שהחברה תציע בכל אחד מהכיוונים, מענה לצורך עסקי שזיהו בחברה כמו גם זה התיירותי, בתיירות הנכנסת והיוצאת של דרום קוריאה.

הטיסות החדשות יופעלו במטוסי בואינג 777 של החברה בימים שני, רביעי ושישי. הטיסות מדובאי ייצאו בשעה 04:45 וינחתו בנמל התעופה של סיאול ב-18:05. טיסת החזור תצא מסיאול בשעה 22:00, ותגיע לדובאי ב-03:15 בלילה.Emirates השיקה שירותים לסיאול ב-2005 וכיום מפעילה שירות איירבוס A380 מדי יום מדובאי.

עם תוספת הטיסות החדשות, תפעיל אמירייטס עשר טיסות שבועיות בקו שבין דובאי לסיאול, הן באיירבוס A380 והן בבואינג 777-300.

עבור הנוסעים הישראלים קיימות מספר אפשרויות להגעה לנמל התעופה של דרום קוריאה. בלוח הטיסות הישראלי הנוכחי ניתן להגיע עם פליי דובאי לדובאי ומשם להמשיך בטיסת אמירייטס לסיאול. מחיר הטיסה כ-1,300$ לטיסת הלוך ושוב. עם זאת, שעות הטיסות מישראל עם פליי דובאי נכון להיום אינן תואמות לשעת היציאה המוקדמת מדובאי לסיאול.

ניתן גם לטוס עם אתיופיאן דרך אדיס אבבה במחיר של 620$ לטיסת הלוך ושוב לסיאול. בהנחה שחברות זרות נוספות ישובו לארץ, יתווספו אפשרויות נוספות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דרום קוריאהדובאיסיאולאמירייטס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: