אא

חורף חם באמירויות: 90% תפוסה בקו ת"א-אבו דאבי בפברואר

חברת התעופה אתיחאד, שלא הפסיקה לטוס לישראל לכל אורך המלחמה, מעדכנת על תפוסה מלאה כמעט בכל ארבע הטיסות השבועיות המתוכננות לחודש הבא. ומה הצפי לפסח?

מטוס אתיחאד AIRBUS A321 (צילום: SHUTTERSTOCK) מטוס אתיחאד AIRBUS A321 (צילום: SHUTTERSTOCK)

"כל 190 המקומות ב-18 הטיסות שיוצאות בינואר ו-17 הטיסות שיוצאות בפברואר מלאים עד אפס מקום". כך מעדכנת חברת אתיחאד איירווייז, הפועלת בקו אבו דאבי-תל אביב ולא הפסיקה להפעיל את הקו לכל אורך המלחמה. 

החברה שמפעילה בקו את מטוסי ה-AIRBUS A320/A321 מדווחת על תפוסה של 90% בטיסות בחודש הבא (פברואר) וזינוק של פי חמישה בהיקף ההזמנות בקרב קבוצות מאורגנות של בני 65+, המבקשים לטוס לטוקיו, קולומבו ודרום קוריאה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

מאידך, נרשמה בעת הזאת ירידה משמעותית בביקוש לטיסת ההמשך מתל אביב ליעדים משפחתיים כמו בנגקוק ופוקט, לאור העובדה שמדובר בשיא העונה ביעדים הללו והמחירים נמצאים ברף העליון.

באשר לפעילות החברה בישראל, נזכיר כי מנכ"ל אתיחאד איירווייז, אנטונואלדו נבס נשאל בעניין במהלך הסלון האווירי בדובאי ואמר: "כל עוד זה בטוח, אנחנו נמשיך לטוס; כשנחזור לשגרה, כולם יזכרו שאתיחאד היא לא חברה שמונעת אך ורק על ידי רווח. יש לנו מחויבות לספק תעבורה אווירית גם כאשר אנחנו מרווחים וגם כאשר אנחנו מפסידים".

רן פולק, מנהל פעילות איתיחאד אירוויז בישראל, מעריך כי המגמה עומדת להשתנות במהלך חג הפסח, שכן העיתוי של החג השנה מאפשר לצאת לחופשה משפחתית בת 12 ימים. "כבר עכשיו אנו עדים לתפוסה של 80% בטיסות שיוצאות לתאילנד לקראת הפסח ובמהלכו", אמר פולק.

נזכיר כי למרות שענקית התעופה מדובאי אמירייטס טרם חזרה לפעילות בישראל, חברת פליי דובאי ממשיכה לטוס וכפי שפורסם אתמול בפספורטניוז, תגביר את תדירות הטיסות ותחזור לפעילות כפי שהיתה לפני המלחמה, ארבע טיסות יומיות בקו דובאי-ת"א. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אתיחאד איירווייסאתיחאדאבו דאביטיסות לאבו דאבי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: