אא

חולמים על סידני? המחירים המיוחדים בקו לאוסטרליה

אתיחאד איירווייס מפרסמת מחירים לטיסות הלוך ושוב לסידני. כמה תשלמו, כמה זמן יקח לכם להגיע ומה המחיר אצל המתחרה הגדולה אמירייטס?

סידני, אוסטרליה (צילום: SHUTTERSTOCK) סידני, אוסטרליה (צילום: SHUTTERSTOCK)

סידני קרובה מתמיד: חברת אתיחאד איירווייס מפרסמת היום (ראשון) מחירים לטיסות לעיר הגדולה באוסטרליה. מדובר בטיסות עם קונקשן קצר דרך אבו דאבי בהלוך (3-4 שעות) וקונקשן ארוך יותר בטיסות החזור. בסך הכל טיסת ההלוך נחשבת לקצרה ביותר ביחס לקו, 20 שעות, ואילו טיסת החזור ארוכה מהרגיל - מאוסטרליה לישראל בכ-30 שעות.

חברת התעופה מוכרת את הטיסות לחודשים פברואר עד אפריל במחירים שמתחילים ב-1,400$ לטיסת הלוך ושוב במחלקת תיירים (במחלקת עסקים החל מ-6322$). המחירים בהמשך השנה גבוהים ב-200$-500$, על פי מה שאנחנו הצלחנו למצוא.

הטיסות כוללות משלוח כבודה וטרולי לעלייה למטוס. טיסות אתיחאד כוללות שירות מלא גם במחלקת התיירים, עם מערכת בידור, שקע USB ועוד.

יצוין כי אתיחאד היא מהחברות הבודדות שלא הפסיקו לטוס מתחילת המלחמה בקו לישראל. החברה צמצמה פעילות מטיסה יומית ל-4 טיסות שבועיות ועדיין עומדת על תפוסה מרשימה ביותר. נכון להיום עומד הצפי לחזרה לפעילות מלאה על 30 באפריל.

וכמה עולה אצל המתחרה?

המחירים זולים במעט מאלה של חברת אמירייטס לאוסטרליה. אנחנו מצאנו טיסות המתחילות ב-1,520$ לטיסת הלוך ושוב עם קונקשן קצר בדובאי הן בטיסות ההלוך והן בטיסות החזור. בסך הכל מדובר בטיסות של 19-20 שעות מתל אביב לאוסטרליה ובחזרה.

למרות שאמירייטס לא טסה לישראל כיום, ניתן לטוס עם אמירייטס כאשר מקטע הטיסה הראשון (תל אביב-דובאי) מתבצע באמצעות חברת הבת Fly Dubai שאתמול חזרה לפעילות מלאה של 4 טיסות יומיות בקו.

גם באמירייטס, כמו בטיסות אתיחאד, המחיר כולל משלוח כבודה וטרולי למטוס, שירות מלא גם במחלקת התיירים ומערכת בידור עשירה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אתיחאד איירווייסאתיחאדסידניאוסטרליהמבצע טיסות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: