אא

אבל ברשות שדות התעופה: שגיא עידן, מפקד במערך האבטחה של נתב"ג, נהרג בעזה

רס"ל (מיל') שגיא עידן, לוחם בגדוד 8208 של חטיבה 261, נהרג באסון קריסת הבתים בדרום הרצועה, לצד 20 לוחמים נוספים. הותיר אחריו הורים ואח. חבריו ספדו לו: "מלח הארץ, אהוב על חבריו. צנוע, ותמיד הסתובב עם חיוך כובש על פניו"

שגיא עידן ז"ל (צילום: באדיבות רשות שדות התעופה) שגיא עידן ז"ל (צילום: באדיבות רשות שדות התעופה)

אסון קריסת הבתים בדרום רצועת עזה גבה את חייהם של 21 לוחמי צה"ל. אחד מההרוגים הוא רס"ל (במיל) שגיא עידן, לוחם בגדוד 8208, חטיבה 261, בן 24 בנופלו. עידן עבד בנתב"ג כמפקד ביחידת מג"ן של חטיבת הביטחון של רשות שדות התעופה.

בהודעה מיוחדת שפורסמה היום (ג') נכתב כי "הנהלת רשות שדות התעופה, הנהלת נתב"ג, הוועדים וציבור העובדים אבלים וכואבים על נפילתו בקרב של רס"ל (מיל') שגיא עידן ז"ל".

זהו ההרוג השלישי מקרב עובדי חטיבת הביטחון של רשות שדות התעופה שנופל במלחמה: סרן עומרי דוד ז"ל, סרן אליה יאנובסקי ז"ל ועתה רס"ל שגיא עידן.

רס"ל (במיל) שגיא עידן החל את עבודתו במערך האבטחה של נתב"ג לפני כשנה וחצי ובמהלך חצי השנה האחרונה עבד כמפקד שער. בנתב"ג אומרים היום כי "שגיא היה מפקד ולוחם מקצועי וערכי בכל רמ"ח איבריו. מלח הארץ. אהוב על חבריו. צנוע ותמיד הסתובב עם חיוך כובש על פניו. מדובר אבידה גדולה למשפחתו ולמדינה ואבידה נוספת וכואבת ליחידה ולחטיבת הביטחון בנתב"ג".

ברשות שדות התעופה ובנתב"ג שולחים תנחומים חמים וחיבוקים למשפחתו, ובכלל זה לבת דודתו טופז זהבי כריסטופרסון, עובדת נתב"ג, ומבטיחים כי ימצאו את הדרך להנציח את פועלו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלחמהרשות שדות התעופהנתב"גנמל תעופה בן גוריון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: