אא

קיץ 2024: מלון חדש ונועז מגיע לברלין

קבוצת רדיסון צפויה לפתוח לקראת הקיץ את Radisson RED Berlin, מלון מהמותג הצעיר של הרשת באזור הקניות המפורסם של בירת גרמניה. בין החידושים: מסופי צ'ק אין עצמיים, אפליקציה שתשלוט בחדר וחללי עבודה לנוודים דיגיטליים

רדיסון רד ברלין (צילום הדמיה: Radisson) רדיסון רד ברלין (צילום הדמיה: Radisson)

ברלין מתחדשת. קבוצת Radisson הודיעה על הקמת Radisson RED Berlin Kudamm, מלון חדש, יוקרתי ועל פי החברה גם "נועז וחדשני". המלון ימוקם באזור Kurfürstendamm, הידוע בכינויו Ku'damm, אחד מרחובות הקניות המפורסמים ביותר בעיר, ובמרחק הליכה מחנות הכלבו המפורסמת KaDeWe. עוד בקרבת המלון הפארק טירגארטן וגן החיות של ברלין.

המלון החדש ובו 133 חדרים ו-14 דירות סטודיו, יוקם על בסיס מלון ישן קיים שכבר עתה נכנס לשיפוץ מקיף וצפוי להיפתח לקראת סוף אביב 2024.

אזור הקודאם התוסס בברלין (צילום: SHUTTERSTOCK)אזור הקודאם התוסס בברלין (צילום: SHUTTERSTOCK)

במלון יעוצבו חללים מודרניים וחדרי עבודה משותפים לאורחים שיצוידו גם ב-Wifi מהיר ובשלל שירותים טכנולוגיים לנוודים דיגיטליים ועובדים מרוחקים אחרים.

עוד בין הפיתוחים הטכנולוגיים עליהם הכריזה החברה: מסופי צ'ק-אין עצמיים ואפליקציה שתשלוט בחדר ותספק גם גישה לרום סרוויס. בקומת הקרקע תיפתח מסעדה שתפעל לכל אורך שעות היום (ותשמש גם כבר בשעות הלילה) ותגיש תפריט בינלאומי. 

זהו מלון RED הראשון של רדיסון בברלין, שמצטרף לשלל מלונות נוספים של הרשת ברחבי העיר. מלון נוסף של המותג RED נפתח ממש החודש בבלגרד. לאחרונה הודיעה הרשת גם על צירוף של מלון חדש לפרויקט "המשולש" המסקרן בפריז.

"תוספת נהדרת לברלין"

"אנו נרגשים להביא את המותג התוסס והדינמי שלנו Radisson RED לברלין", אמר אלי יונס, סגן נשיא בכיר ומנהל פיתוח עולמי ב-Radisson Hotel Group.

רלי סלונים, ראש מועצת המנהלים של Arena Hospitality Group (הבעלים והמנהלים המשותפים של הנכס): "אנו נרגשים להכריז על Radisson RED Berlin Kudamm ומאמינים שהמותג יהווה תוספת נהדרת לשוק המלונות בברלין, אחת מערי הבירה התוססות ביותר של אירופה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רדיסון בלוRadissonגרמניהברלין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: