אא

"עולה על הציפיות": השנה המוצלחת של נמל התעופה בוורשה

נמל התעופה ורשה-שופן מפרסם את סיכום 2023, עם 18.5 מיליון נוסעים ו-103.6 אלף טונות של מטען שעברו דרכו. הצפי בתחילת השנה עמד על 15 מיליון נוסעים

נמל תעופה של ורשה (צילום: SHUTTERSTOCK) נמל תעופה של ורשה (צילום: SHUTTERSTOCK)

בזמן שאצלנו עוד לא חוזרים לשגרה, נמלי התעופה ברחבי העולם מדווחים על הצלחה מסחררת ב-2023. אחרי נמל התעופה סכיפהול באמסטרדם, גם נמל התעופה שופן בוורשה מפרסם את סיכום השנה שלו.

נמל התעופה שופן שירת ב-2023 בסך הכל 18,499,527 נוסעים, אך לא הצליח להתעלות על מספר הנוסעים שנרשם ב-2019, אלא להגיע ל-2% פחות מהשנה המוצלחת ביותר לפני ארבע שנים. עם זאת, הצפי ל-2023 עמד על 15 מיליון נוסעים כך שבנמל התעופה הפולני הגדול יכולים להיות מרוצים מאוד מהנתונים.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

חמשת היעדים המובילים מנמל התעופה שופן ב-2023 נשארו זהים לשנה שעברה והם לונדון, פריז, אנטליה, אמסטרדם ופרנקפורט. בין החברות המובילות לשנה זו בוורשה ניתן למנות את LOT, Wizz Air, Enter Air, Lufthansa ו-Smartwings.

גם פעילות המטען הייתה מוצלחת במיוחד ולמעשה רשמה שיא כל הזמנים בנמל התעופה של ורשה, עם כמעט 103.6 אלף טונות של מטען שטופלו - עלייה של 6% בהשוואה לשנת 2019 שבה נפח המטען היה כמעט 97.8 אלף טון.

מוקדם יותר היום פרסמנו את כוונתה של חברת הלואו-קוסט ריינאייר להרחיב את אחיזתה בפולין עם פיתוח של 30 קווים חדשים בין המדינה לבין שכנותיה באירופה, וצפי להרחבת הפעילות עד ל-18 מיליון נוסעים (גידול של 10%) בטווח של 6-8 השנים הקרובות.

כמו כן יצוין כי ממש השבוע חזרה לפעילות בקו בין תל אביב לוורשה חברת הדגל הפולנית LOT, שצפויה להפעיל עד אמצע פברואר ארבע טיסות שבועיות בין היעדים ומאמצע החודש הקרוב טיסה יומית בין ורשה לנתב"ג.

סטניסלב וויטרה, נשיא נמל התעופה הודה לכל מי שתרמו לתוצאות המרשימות והדגיש את ההשפעה של הישגים אלה בחיזוק מעמד התעופה הפולנית בשוק האירופי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ורשהפוליןנמל תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: