אא

Bon Appetit: קופסת האוכל היוקרתית של אייר פראנס

הקופסה החדשה המוגשת לנוסעי מחלקת העסקים בטיסות קצרות (לא מישראל) היא שיתוף פעולה בין ענקית התעופה הצרפתית לבין השף פרנסואה אדמסקי. מה יש בתוכה?

צילום: אייר פראנס צילום: אייר פראנס

יוקרה גם בטיסה קצרה: אייר פראנס, ענקית התעופה הצרפתית משיקה קופסאות אוכל יוקרתיות לנוסעי מחלקות העסקים בטיסות הקצרות (ישראל נחשבת ליעד במרחק בינוני ולא קצר). מדובר בשיתוף פעולה בין החברה לבין השף פרנסואה אדמסקי וחברת Servair.

יצוין כי מנות השף אדמסקי מוגשות באופן מלא (ולא בקופסאות) במחלקת העסקים בטיסות מישראל, המתבצעות במטוס ה-AIRBUS A350 החדיש, ובו מחלקת עסקים, מחלקת פרימיום ומחלקת תיירים.

מטוס AIRBUS A350 של אייר פראנס (צילום: SHUTTERSTOCK)מטוס AIRBUS A350 של אייר פראנס (צילום: SHUTTERSTOCK)

הקופסה החדשה משתנה, על פי מועד ההמראה: בטיסות היוצאות לפני 10:00 בבוקר, מוגשת ארוחת בוקר המורכבת מכריך סלמון מעושן וגבינת שמנת עם שמיר על לחם לבן בליווי מאפה בוקר.

לאחר השעה 10:00, מוגש כריך עוף פפריקה מעושן עם ירקות טרגון על לחם גרגרי, כמו גם ממתקים וקינוחים צרפתיים טיפוסיים כמו עוגת קליסון, קנלה ועוד.

המוצרים יחודשו מדי חודש, ויסופקו בקופסאות מהודרת (וניתנות למיחזור) ללקוחות מחלקת העסקים של חברת התעופה. לכך יצטרף תפריט היינות והשמפניות הקבוע של החברה, לצד מגוון משקאות חמים וקרים.

המנות המלאות של השף פרנסואה אדמסקי, המחזיק בכוכב מישלן, זמינות גם בטרקלין אייר פראנס בטרמינל 2F בפריז-שארל דה גול ובטיסות לאורך בינוני של החברה, כמו הטיסות לישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנסמחלקות יוקרהמחלקת עסקיםמחלקות עסקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: