אא

אחרי דרום אפריקה: אל על ממשיכה לבטל קווים

חברת התעופה ממשיכה לבטל קווים למדינות שביחסים בעייתיים עם ישראל. אחרי דרום אפריקה, אל על הודיעה כי לא תשוב לטוס בעונה הקרובה למרוקו ולאירלנד

אל על (צילום: עידו וכטל) אל על (צילום: עידו וכטל)

המלחמה ממשיכה להשפיע על מפת הטיסות לישראל וממנה. אל על שהודיעה לאחרונה כי לא תטוס לדרום אפריקה לאחר שתבעה את ישראל בהאג, מודיעה כי לא תחדש גם את הקווים למרקש שבמרוקו ולדבלין שבאירלנד

על פי הודעת החברה הרשמית מדובר ב"שינויים בהעדפת הלקוחות ובביקושים נמוכים ביותר בעקבות המצב הביטחוני".

מרקש, מרוקו. צילום: דניאל כספימרקש, מרוקו. צילום: דניאל כספי

הנוסעים שטיסותיהם יבוטלו, יעודכנו על כך ויוצעו להם חלופות. באל על מציינים גם כי השהיית הקווים מאפשרת את הרחבת הפעילות והוספת מאות טיסות ליעדים הקיימים והמבוקשים, לצד בחינת אפשרויות ליעדים חדשים.

הקו לדבלין הושק במרץ האחרון כקו עונתי לתקופת הקיץ וזכה לאהדה בקרב השוק העסקי ובקרב משפחות. הקו שהיה מתוכנן לפעול עד סוף נובמבר 2023, הושהה בתחילת נובמבר לטובת תגבור יעדים מבוקשים במהלך המלחמה. כעת לאור ירידה משמעותית בביקושים ליעד מאז תחילת המלחמה, אל על כאמור מודיעה שלא תחדש את פעילות הקו לקיץ 2024.

הטיסות למרקש שבמרוקו הופסקו בחודש אוקטובר ובמהלך התקופה הנוכחית עלתה אזהרת המסע עבור ישראלים ליעד לרמה 3. העלאת רמת הסיכון הורידה משמעותית את תחושת הביטחון של הישראלים ביעד, ובהתאם גם את הביקוש לטוס אליו.

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "מאז פרוץ המלחמה אל על מקפידה להעצים את רשת הנתיבים ביעדים המבוקשים וזאת על מנת להמשיך ולשמר את הגשר האווירי. נוכח המצב, אנו עוקבים באופן תדיר אחר השינויים בהעדפות הלקוחות ואחר עוצמות הביקושים, וכחלק מהתאמת תמהיל היעדים שלנו, החלטנו שלא לחדש את הקווים לאירלנד ולמרוקו לעונת הקיץ הקרובה. טיוב לוח הטיסות מאפשר לנו להוסיף במהלך עונת הקיץ כ-500 טיסות בקווים מבוקשים אחרים באירופה, ולחבר בין ישראל למגוון רחב של יעדים ברחבי העולם, תוך בחינת אפשרויות חדשות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: