אא

ממשיכה להתרחב: ריינאייר מכריזה על 14 קווים חדשים מפורטוגל

חברת האולטרה-לואוקוסט שלאחרונה הודיעה על תוכנית פיתוח משמעותית בספרד, באיטליה ובפולין, מכריזה על שלל קווים מליסבון למדינות אירופה, וכן על 28 מטוסים שיפעלו באופן קבוע במדינה המערבית באירופה. ועל כמה עומדת ההשקעה של החברה בפורטוגל?

ריינאייר (צילום: SHUTTERSTOCK) ריינאייר (צילום: SHUTTERSTOCK)

נדמה שאי אפשר לעצור את ריינאייר. חברת האולטרה-לואוקוסט שחזרה לפעול בשבוע שעבר בישראל, ממשיכה להכריז על תוכניות הפיתוח הגרנדיוזיות שלה ברחבי אירופה.

כעת ההודעה החגיגית של ריינאייר מדברת על השקעה בסך 3 מיליארד דולרים בפורטוגל, שם היא תמקם 28 מטוסים באופן קבוע.

ליסבון (צילום: SHUTTERSTOCK)ליסבון (צילום: SHUTTERSTOCK)

החברה תפעיל 14 קווים חדשים, חלקם עונתיים, מליסבון, בין היתר למדריד ולאליקנטה בספרד, לבודפשט בהונגריה, לפוזנאן וקרקוב בפולין, למרקש וטנדג'יר במרוקו, לרומא ולפיזה שבאיטליה ועוד.

לאחרונה הודיעה החברה על תוכנית פיתוח רב-שנתית ואדירת מימדים לפעילותה בפולין, תוכנית שבין היתר תכלול 30 קווי תעופה חדשים. בחודש שעבר הכריזה החברה גם על הגדלת נפח הפעילות באיטליה ובספרד, שם הכריזה על שני קווים חדשים ממדריד.

בישראל, חוזרת החברה לאיטה להפעיל את הקווים שעצרו עם תחילת המלחמה. לרגל החזרה, לראשונה מאז תחילת המלחמה, התווספה ישראל למבצעי המכירות התקופתיים של ישראייר, שם בין היתר ניתן היה למצוא כרטיסי טיסה לקפריסין וליוון בקצת יותר ממאה שקלים לכיוון.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאיירליסבוןפורטוגל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: