אא

קפיצה של כמעט 20%: שיא כל הזמנים בתיירות לדובאי

מחלקת התיירות של היעד הפופולרי הודיעה כי 2023 היתה שנת שיא בתיירות לאמירות, עם 17.15 מיליון מבקרים, עלייה של כמעט 20% ביחס ל-2022. שליט דובאי: "מוקד צמיחה תוסס בנוף התיירות העולמי"

דובאי. צילום: 123rf דובאי. צילום: 123rf

דובאי ממשיכה לשבור שיאים. האמירות הפופולרית ואחד מיעדי התיירות המובילים בעולם, אירחה 17.15 מיליון תיירים במהלך 2023, צמיחה של 19.4% לעומת 14.36 מיליון כניסות תיירים בשנת 2022. מדובר בנתון שיא, שעד היום היה שמור לשנת 2019 (טרום הקורונה) אז ביקרו בדובאי 16.7 מיליון תיירים.

הצמיחה התיירותית המרשימה של דובאי תואמת את תוכניתו של שליט דובאי, שיח' מוחמד בן ראשיד אל מחטום, המבקש לבסס את מעמדה של דובאי כאחד מהיעדים המובילים בעולם לעסקים ולפנאי, והעיר הטובה ביותר לבקר בה, לחיות ולעבוד בה.

דובאי (צילום: SHUTTERSTOCK)דובאי (צילום: SHUTTERSTOCK)

"התוצאות הטובות ביותר אי פעם של התיירות לדובאי בשנת 2023 הן עדות למחויבות לטפח חוסן, מצוינות וחדשנות בכלכלה ועידוד שותפויות ציבוריות ופרטיות בעלות ערך. התוצאות של השנה מסמנות את דובאי כמוקד צמיחה תוסס בנוף התיירות העולמי".

הנתונים המרשימים הללו תואמים גם את זכייתה של דובאי במקום הראשון בטקס פרסי ה-Traveler's Choice Awards של Tripadvisor לשנת 2024, כיעד המוביל בעולם. גם בשירותי הלינה ושירותי וההסעדה, דובאי רשמה השנה צמיחה נאה של 11.1%.

הלל סעיד אלמארי, מנכ"ל אגף הכלכלה והתיירות של דובאי אמר כי "מדובר בהתאוששות משמעותית של התיירות לדובאי, העולה על שיעורי ההתאוששות העולמיים".

מוקדם יותר היום פורסם אחד הפרויקטים הגדולים של המרינה של דובאי, שיהיה גם אחד האחרונים שיוקם בשטח המרינה, מגדל דירות יוקרה חדש של רשת קמפינסקי. 

בנוסף, בשבוע הבא ייערך בפעם הראשונה במתחם אקספו דובאי פסטיבל מוזיקה אלקטרונית בינלאומי עם תקליטנים מכל רחבי העולם, מה שממשיך את תוכניתה התיירותית של דובאי, להמשיך ולפנות לכמה שיותר קהלים מכל הסוגים והגילים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיאיחוד האמירויות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: