אא

המשחק הנוצץ בעולם: לאס וגאס מתכוננת לסופרבול 2024

"עיר החטאים" שכבר מזמן לא רוצה שתקראו לה ככה, תארח ביום ראשון (11.2.24) לראשונה בתולדותיה את גמר ליגת הפוטבול האמריקאית. לילה בבתי המלון כבר מגיע ליותר מאלף דולר, 33 אלף איש צפויים לצעוד בסטריפ, בנמל התעופה צופים לשיא בתנועת הנוסעים בכל הזמנים והמשטרה באירוע מ"הסוג המאובטח ביותר"

לאס וגאס מתכוננת לסופרבול (צילום: SHUTTERSTOCK) לאס וגאס מתכוננת לסופרבול (צילום: SHUTTERSTOCK)

כבר שנים שלאס וגאס מנסה להיפטר מתדמית "עיר החטאים" השובבה רוויית האלכוהול והקזינו. אמנם ההימורים הם עדיין העסק המרכזי בעיר, אבל לצד מכונות המזל הוקמו מתחמי בילוי לכל המשפחה ("AREA15" הענק ולמשל), הופעות קבועות של אמנים מובילים וצעירים כדוגמת ברונו מארס ואדל (שמסיימת שלוש שנים מוצלחות בווגאס) ואולם מפואר וחדשני כמו ה"Sphere".

ברונו מארס בווגאס (צילום: עמית קוטלר)ברונו מארס בווגאס (צילום: עמית קוטלר)

כעת, גם משחק הסופרבול, גמר ליגת הפוטבול לשנת 2024 שייערך בעיר ביום ראשון הקרוב (11.2.24) - הקונצנזוס הרחב ביותר של ארה״ב, הוא עוד חותמת לכך שלעיר יש הרבה יותר מה להציע מהימורים ומלונות פאר למהמרים.

65 אלף איש באצטדיון, 33 אלף ברחובות

משחק הסופרבול, המסכם את עונת 2023, ייערך בפעם ה-58, או בספירה הרומית המקובלת עבור גמר ליגת הפוטבול של ארה"ב - LVIII. המשחק בין קנזס סיטי צ'יפס לבין סן פרנסיסקו 49' ייערך באצטדיון אליג'אנט הממוקם סמוך לסטריפ של לאס וגאס. המשחק ישודר בארה"ב ברשת CBS, ובניקולודיאון בשידור מותאם לכל המשפחה. מופע האמצע יהיה של הזמר אשר (USHER).

האצטדיון בו יערך משחק הסופרבול (צילום: SHUTTERSTOCK)האצטדיון בו יערך משחק הסופרבול (צילום: SHUTTERSTOCK)

אבל כמובן שלאירוח אירוע ספורט מסוג זה, המעורר עניין בארצות הברית בסדרי גודל שמוכרים לנו רק מהאולימפיאדה, השפעות גדולות ורבות הרבה יותר מאשר אירוע הספורט עצמו, שכן מדובר ב-65 אלף איש באצטדיון בלבד ועוד 33 אלף הצפויים, על פי משטרת לאס וגאס, לצפות במשחק באזור הסטריפ בעיר.

הסטריפ של לאס וגאס (צילום: SHUTTERSTOCK)הסטריפ של לאס וגאס (צילום: SHUTTERSTOCK)

לקראת המשחק העירייה משיקה מחדש את קמפיין התיירות של וגאס, "Down for Anything", שבמרכזו מיתוג העיר כיעד תיירותי, יעד למגורים ויעד לעסקים. לצד תשדירים שיתקשרו את המסר גם באנגלית וגם בספרדית, נפתח אתר אינטרנט שעיון בו מסביר כי המטרה בעיקר לפנות לקהלים צעירים וחדשים, שאינם קהל המהמרים והמבקרים המסורתיים שפקדו את העיר בעשרות השנים האחרונות.

מלונות וגאס. אלף דולר ללילה (צילום: עמית קוטלר)מלונות וגאס. אלף דולר ללילה (צילום: עמית קוטלר)

ההיערכות מתפרשת על פני המלונות, שבמרבית אלה הנמצאים על הסטריפ המפורסם של העיר כבר אין אף לא חדר אחד לאף אחד מהימים בסוף השבוע. במלון טראמפ שלא נמצא על הסטריפ מחיר החדרים מתחיל ב-1,145$ ללילה שבין שבת לראשון. במלונות ונישיאן ואריא (החדש יחסית) תשלמו על הלילה שבין ראשון לשני 980$ ובמנדליי ביי 1,355$.

השלט המפורסם בנמל התעופה של וגאס. בדרך לשיא במספר הנוסעים (צילום: SHUTTERSTOCK)השלט המפורסם בנמל התעופה של וגאס. בדרך לשיא במספר הנוסעים (צילום: SHUTTERSTOCK)

בנמל התעופה הארי רייד של לאס וגאס הפעילו תוכנית מיוחדת לקליטת האוהדים הרבים שיגיעו והמבלים שירצו לקחת חלק בחגיגה של העיר הצבעונית גם אם לא הצליחו לרכוש את הכרטיסים הנכספים לאצטדיון.

בנמל התעופה המליצו למגיעים לקחת זמן נוסף בחישוב ההגעה וההתנהלות בנמל התעופה. אבל האירוע הגדול צפוי בתום סוף השבוע של המשחק, אז כבר מדובר על שיא במספר הנוסעים שיעברו בנמל התעופה הארי רייד ביום אחד. תוכנית "4-3-2-1" של נמל התעופה מציעה לעוזבים את העיר לבדוק 4 שעות לפני צאתם לשדה מה מצב הפקקים; להגיע בכל מקרה לנמל התעופה 3 שעות לפני הטיסה אם שולחים מזוודות; להגיע שעתיים לפני הטיסה אם לא שולחים מזוודות; ולדאוג להיות שעה לפני ההמראה כבר באזור שער העלייה למטוס. בכך מקווים בווגאס לנתב את הקהל הרב בנמל התעופה שלא ערוך בדרך כלל למאסות כל כך כבדות של נוסעים ביום אחד.

"אין עיר ערוכה יותר"

משטרת לאס וגאס שפועלת כבר מהיום תחת "אירוע מדרגה 1", כלומר אירוע שיש לאבטחו ולפעול להצלחתו ברמה הגבוהה ביותר, פרסמה הודעה מיוחדת לפיה "אין עיר מוכנה יותר מלאס וגאס לאירוח הסופרבול".

המשטרה תפעל בכוחות מיוחדים, גלויים וסמויים, על מנת לשמור על הסדר ולאפשר לתיירים הרבים ליהנות מהאירוע הספורטיבי העצום. במשטרת וגאס חזרו והדגישו את המנטרה המוכרת "IF YOU SEE SOMETHING SAY SOMETHING" – אם אתם רואים משהו חשוד, דווחו.

פיירמונט בווגאס. מחכים לעשות אלפי תיירים (צילום: עמית קוטלר)פיירמונט בווגאס. מחכים לעשות אלפי תיירים (צילום: עמית קוטלר)

לצד גידול במספר הטיסות לקיץ 2024 עליו הכריזו כבר בכמה חברות תעופה פנים-אמריקניות, הצלחה גדולה של אירוע הסופרבול, אם הכל יעבור חלק וללא אירועים חריגים, ימשיך במיצוב שווגאס רוצה לאמץ לעצמה כאמור ואמור להפוך אותה מיעד תיירותי מוביל בארצות הברית ליעד מספר 1 של אמריקה. חשיבה שאפתנית, אבל לא בלתי אפשרית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לאס וגאססופרבול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: