אא

אלימות באוויר: בגלל נוסע אלים טיסת אל על מפראג לת"א ביצעה נחיתת חירום בסלוניקי

טיסת אל על שעשתה את דרכה מפראג לישראל נאלצה לבצע נחיתת חירום בסלוניקי, יוון בגלל מקרה של נוסע אלים שהתנהג בצורה חריגה גם כלפי הצוות. לאחר העצירה הטיסה המריאה לת"א. אל על: "תקרית חריגה עם נוסע שנהג באלימות. הנוסע הורד בתיאום עם המשטרה המקומית"

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

דרמה בטיסת אל על.

טיסה של חברת התעופה הישראלית שעשתה את דרכה היום (חמישי, 8 בפברואר) מפראג שבצ'כיה חזרה לנמל התעופה בן גוריון, ביצעה נחיתת חירום בסלוניקי שביוון בגלל מקרה של נוסע אלים שנהג בצורה חריגה גם כלפי הצוות.

מאל על נמסר בתגובה: "במהלך טיסת אל על LY2522 מפראג לתל אביב אירעה תקרית חריגה עם נוסע שנהג באלימות. בעקבות כך, המטוס ביצע נחיתה בשדה התעופה בסלוניקי על מנת להוריד את הנוסע, בתיאום עם המשטרה המקומית. חברת אל על רואה את האירוע בחומרה ונוקטת בכל האמצעים הנדרשים על פי הנהלים והחוק בתיאום עם רשויות האכיפה הרלוונטיות. אנו מגלים אפס סובלנות לאלימות ונמשיך לדאוג לבטיחות נוסעינו וביטחונם".

הטיסה חזרה מסלוניקי לת"א לאחר העצירה.

התקרית האלימה הזו היא חלק מסטטיסטיקה עגומה של אלימות בשחקים. על פי נתונים שפרסמה אשתקד יאט"א, חל זינוק במקרי אלימות בטיסות: תקרית אלימות אחת על כל 568 טיסות בשנת 2022 לעומת תקרית אלימה אחת על כל 835 טיסות ב-2021. "המגמה הגוברת של נוסעים סוררים, מדאיגה. נוסעים וצוות זכאים לחוויה בטוחה. יש לוודא שלממשלות יש את הסמכות החוקית להעמיד לדין נוסעים סוררים״, הסבירו ביאט"א.

מקרי האלימות באוויר המשיכו גם השנה. באחרונה, באמצע חודש ינואר, היה זה נוסע הודי שהיכה דייל שהודיע על עיכוב בטיסה. הנוסע נעצר והורחק לעד מחברת התעופה ההודית Indigo. החברה פרסמה תגובה חריפה במיוחד.

כחודש לפני כן, בדצמבר האחרון, "התבשרנו" על מקרה אלימות כחול לבן בטיסת ישראייר. 4 תושבי רמלה וג'לג'וליה נעצרו בנתב"ג עם נחיתת טיסת ישראייר מבטומי גאורגיה בחשד לאלימות. "הצוות הזמין משטרה שחיכתה למתפרעים כשהמטוס נחת, ישראייר מגנה אלימות ופועלת בהתאם לחוק", מסרה ישראייר. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלאלימות נוסעים בטיסה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: