אא

נמל התעופה בהרקליון ייסגר זמנית לשיפוצים

לתשומת לב הנוסעים לכרתים: נמל התעופה הבינלאומי של הרקליון ייסגר כמעט לשבוע שלם בשל עבודות תשתית שאינן ניתנות לדחייה. מרבית הטיסות יועברו לנמל התעופה של חאניה. אלה זמני הסגירה

מטוס אג'יאן בהרקליון (צילום: SHUTTERSTOCK) מטוס אג'יאן בהרקליון (צילום: SHUTTERSTOCK)

נמל התעופה הבינלאומי של הרקליון "ניקוס קזאנצאקיס" בכרתים ייסגר בהמשך החודש למשך כמעט שישה ימים, לצורך עבודות שדרוג תשתית נחוצות שאינן ניתנות לדחייה ויתבצעו על מסלולי ההמראה.

העבודות עליהן הודיע שירות התעופה היווני הלאומי (Hellenic Aviation Service) יתבצעו מיום שני, 19.2.2024 בשעה 10:30 ועד שבת, 24.2.2025 ב-15:00. במקרה חירום תתאפשר המראה של מסוקים בנמל התעופה.

נמל התעופה בהרקליון (צילום: SHUTTERSTOCK)נמל התעופה בהרקליון (צילום: SHUTTERSTOCK)

חברות התעופה היווניות AEGEAN ו-SKY Express הודיעו על שינויים בלוחות הזמנים וביעדי הטיסות שלהן בעקבות השיפוצים בהרקליון, כאשר למעשה כל הטיסות שתוכננו להמריא או לנחות בהרקליון, ימריאו מחאניה וינחתו בחאניה.

נוסעים המחזיקים בכרטיסים לטיסות להרקליון ומהרקליון בין 19 ל-24 בפברואר 2024 יקבלו הודעה מחברות התעופה או מסוכנויות הנסיעות שדרכן רכשו את הכרטיסים.

יצוין כי נמל התעופה הוותיק של הרקליון צפוי להיות מוחלף בתוך שלוש שנים בנמל התעופה החדש והחדשני שהולך ונבנה כשישה קילומטרים מהעיר הגדולה בכרתים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אג'יאן איירלייינסהרקליוןכרתיםsky expressחאניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: