אא

זוהי חברת התעופה הרשמית של האירוויזיון

חברת הלואוקוסט איזי ג'ט נבחרה להיות חברת התעופה הרשמית של תחרות האירוויזיון לשלוש השנים הקרובות. התחרות השנה תתקיים בחודש מאי במאלמו שבשבדיה ואת ישראל תייצג הזמרת עדן גולן עם שיר שייקרא ככל הנראה "October Rain"

איזי ג'ט (צילום: SHUTTERSTOCK) איזי ג'ט (צילום: SHUTTERSTOCK)

חברת תעופה רשמית לתחרות האירוויזיון. חברת הלואוקוסט הבריטית איזי ג'ט הודיעה כי נבחרה להיות החברה הרשמית של תחרות הזמר האירופית לשלוש השנים הקרובות.

החברה שתבצע טיסות משלל יעדים באירופה לקופנהגן הסמוכה למאלמו שבשבדיה, שם תיערך התחרות השנה, נערכת להטסת אלפי מעריצים של התחרות בחודש מאי הקרוב.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

גבריאלה נוידקר, מנהלת השיווק של איזי ג'ט: "אנחנו גאים להיות השותפים הרשמיים של תחרות האירוויזיון בשנים הקרובות. זו הזדמנות נדירה להתנתק מהיומיום ולהרגיש לגמרי את הרגע, בדיוק כפי שעושה תחרות האירוויזיון האיקונית. אנשים, מדינות וקהילות מתקבצים יחד למקום שבו הכל אפשרי וכולם מתקבלים בברכה. איזי ג'ט חולקת את הערכים הללו וגאה לקחת חלק בחיבור בין אנשים ביבשת".

תחרות האירוויזיון לשנת 2024 תתקיים כאמור בעיר מאלמו, בתאריכים 7, 9 ו-11 במאי. ישראל תתמודד בחצי הגמר השני (9 במאי). נציגת ישראל לתחרות היא הזמרת עדן גולן, שככל הנראה תבצע שיר בשם "October Rain".

מאלמו, אחת הערים עם האוכלוסיה המוסלמית הגדולה ביותר באירופה, הינה מיקום בעייתי עבור אבטחת המשלחת הישראלית, שצפויה להיות הדוקה יותר מבעבר בצל המלחמה. בתוך כך, הבוקר אישרו מרבית המדינות המתמודדות בתחרות השנה את השתתפותן ובכך הוסרו איומי החרם על ישראל.

צילום: באדיבות EASY JETצילום: באדיבות EASY JET

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אירוויזיון 2024אירוויזיוןאיזי ג'ט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: