אא

466 חדרים על האי: מלון הפאר הבא של דובאי

ענקית המלונאות IHG תפתח את הריזורט Portofino בתחילת 2026 בלב האיים המלאכותיים שמול חופי דובאי. בתכנון: עיצוב ואוכל איטלקי ופארק מים לילדים

איי העולם בדובאי (צילום: SHUTTERSTOCK) איי העולם בדובאי (צילום: SHUTTERSTOCK)

דובאי ממשיכה להתחדש. עוד בטרם השלמתו של מגדל קמפינסקי החדש במרינה של העיר הפופולרית, צפוי להיפתח בה מתחם הנופש הראשון של Intercontinental Resorts, שייקרא Portofino. כך הודיעה היום (רביעי 21.2.24) ענקית המלונאות IHG, חברת האם של אינטרקונטיננטל.

הפרויקט החדש יוקם בשטח World Islands, האיים המלאכותיים של דובאי בשיתוף קבוצת "HEART OF EUROPE" המנהלת את קבוצת "איי אירופה" במתחם. המלון שיכיל 466 חדרים יעוצב בהשראה איטלקית ובטכניקות פנג שואי להקניית אווירה מרגיעה.

דובאי. ממשיכה להתחדש (צילום: 123RF).דובאי. ממשיכה להתחדש (צילום: 123RF).

גם רוב המסעדות במתחם יהיו בעלות השפעה איטלקית-ים תיכונית. עוד יוקמו במתחם אקווריום בגובה שש קומות ומרכז לשיקום חיי הים, גינת גג כפרית, מועדון ילדים, פארק מים ותיאטרון. לכל החדרים במלון נוף מלא לים.

כאמור, דובאי ממשיכה בפיתוח התיירותי לאור ההצלחה שרק הולכת ומתעצמת, וב-2028 צפוי לקום במרינה של האמירות מגדל קמפינסקי שיכלול 453 דירות בגדלים שונים, מחדר שינה אחד עד ארבעה, "וילות שמיים" ושבע סוויטות פנטהאוז. כל בתי המגורים כוללים מרפסות חיצוניות עם נוף פנורמי של המרינה וקו הרקיע של דובאי.

צילום: Kempinski Marina Residencesצילום: Kempinski Marina Residences

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ihgאינטרקונטיננטלדובאיאיחוד האמירויות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: