אא

רשות התחרות האריכה את זמן הבדיקה למיזם התיירות של אל על ואיסתא

הרשות השתמשה באופציה שמקנה לה להאריך בעוד כחודש וחצי את הבדיקה הראשונית של המיזם התיירותי החדש של אל ואיסתא "El Al Travel"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

רשות התחרות צפויה לבדוק עוד תקופה ארוכה את מיזם התיירות של אל על ואיסתא.

הרשות האריכה לאחרונה את האופציה שיש לה להפעיל באופן אוטומטי את הבדיקה הראשונית כחודש וחצי נוסף.

הערכה היא כי ייקחו עוד מספר חודשים עד שהרשות תקבל החלטה בעניין. לרשות התחרות יש בדיקות, התנהלות, וקצב עבודה משלה שיאלץ את החברות להמתין בסובלנות.

כזכור, אל על ואיסתא חתמו על ההסכם הסופי למיזם החדש בסוף חודש נובמבר 2023, במסגרתו תוקם חברת תיירות חדשה משותפת שתיקרא  "El Al Travel".

כפי שפרסמנו לראשונה בפספורטניוז, הוגשה התנגדות לרשות התחרות למיזם התיירות המשותף לשתי החברות.

לפי מתווה ההסכם,  איסתא תחזיק בחברה החדשה 40%, אל על תחזיק 60% ולבעל השליטה באל על קני רוזנברג  תהיה אופציה להחזיק ב-20% ממניות החברה החדשה.

איסתא במקביל תצטרך לרכוש כ-4.9% ממניות אל על תמורת כ-39 מיליון שקל בהקצאה פרטית. התוכנית להקמת חברת תיירות מופיעה בתוכנית האסטרטגית של חברת אל על שמופיעה בדוח הכספי של 2022.

"החברה שואפת להקים מיזם משותף של חברת תיירות בשיתוף חברה מובילה בתחום התיירות, שתעניק ללקוחות אל על חווית לקוח כוללת. החברה תמכור את כל מוצרי ושירותי התיירות, בהשקה הדרגתית מחבילות חופשה, חבילות דינמיות ובתי מלון, דרך שירותי קרקע נוספים ועד לחבילות מורכבות ושירותי תיירות פנים".

החברה החדשה אמורה להתחיל במכירת כלל שירותי התיירות, כאשר בהמשך היא תמכור גם קרוזים.

מטרת החברה למכור את מוצרי התיירות באמצעות הדיגיטל להתחרות באתרי האון ליין מחו"ל, בוקינג, אקספדיה, ולהציב להם תחרות וגם להציב תחרות לחברות הלואו קוסט שלוקחות נתח מהשוק הישראלי והציבור הישראלי מפרנס אותן.

מועדון הנוסע המתמיד של אל על גם אמור להיות קשור למיזם החדש, כאשר מצד אחד מי שיזמין את החבילות יזוכה בנקודות במועדון, כאשר מנגד ניתן יהיה לממש נקודות של המועדון בהזמנת החבילות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלאיסתא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: