אא

עקב המשך הלחימה: סאן דור מבטלת מספר קווים בקיץ הקרוב

סאן דור מקבוצת אל על לא תפעיל בקיץ הקרוב את טיסותיה לנאפולי, פורטו, זאגרב, ליובליאנה ובלגרד. ללקוחות שכבר רכשו כרטיסים מוצעות מגוון חלופות להגעה ליעד, לצד אפשרות לשינוי הכרטיס ליעד אחר מיעדי אל על באירופה, או ביטול וקבלת החזר כספי מלא

סאן דור. צילום: שאטרסטוק סאן דור. צילום: שאטרסטוק

סאן דור, מקבוצת אל על, סיימה את 2023 ברווח תפעולי של כ-30 מיליון דולר. הכנסותיה זינקו מכ-48 מיליון דולר ב-2022, לכ-126.4 מיליון דולר. זאת לצד הזינוק במניית אל על עצמה, ושיא ההכנסות של כל הזמנים אליו הגיעה החברה בשנה שעברה - המהווה גידול של 26% לעומת 2022.

אך הלחימה ממשיכה, ואיתה ההשפעות על שוק התעופה. סאן דור נאלצת לבטל בעונת הקיץ הקרובה את קווי הטיסות לנאפולי שבאיטליה, פורטו שבפורטוגל, זאגרב שבקרואטיה, ליובליאנה שבסלובניה ובלגרד שבסרביה.

לטענת החברה, השינוי נוצר מתוך קושי לחכור מטוסים בחכירה רטובה, וההחלטה מגיעה לאחר מיצוי כל האפשרויות.

עבור הלקוחות שכבר רכשו כרטיסים ליעדים בקווים המדוברים מוצעות מגוון חלופות. החל מטיסות קונקשן באמצעות אחד מיעדי אל על, דרך החלפת כרטיס הטיסה ליעד אחר מיעדי אל על לאירופה (למעט פריז ולונדון), ועד לביטול הכרטיס וקבלת החזר כספי מלא. כלל הנוסעים יעודכנו על ביטול טיסתם בימים הקרובים בהודעת SMS או במייל, ויוכלו לבחור באופציה המתאימה עבורם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סאן דורתעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: