אא

Emirates תעודד תיירות ליוון ואוסטריה

במסגרת יריד התיירות הגדול בעולם, חברת התעופה חתמה על שני הסכמים שנועדו להגביר את שיתוף הפעולה, לחזק את יעדי התיירות המדוברים ולתמוך בכלכלה האירופאית

אמירייטס. צילום: Shutterstock אמירייטס. צילום: Shutterstock

חברת התעופה Emirates חתמה היום על שני הסכמי שיתוף פעולה עם ארגון התיירות של יוון (GNTO) ומשרד התיירות הלאומי של אוסטריה (ANTO), במסגרת אירוע ITB Berlin 2024. מטרת השת"פ היא להגביר את התיירות הפנימית לשני יעדים אירופאיים מרכזיים של חברת התעופה.

אתונה, יוון. צילום: Shutterstockאתונה, יוון. צילום: Shutterstock

שיתוף הפעולה עם יוון

Emirates התחייבה לתמוך בתעשיית התיירות של יוון על ידי הגברת התנועה משווקים מובילים כמו ארה"ב, איחוד האמירויות, אוסטרליה, הודו וסין - אל יוון, זאת באמצעות קמפיינים משותפים. ההסכם החדש מדגיש את היעדים העסקיים ארוכי הטווח של אמירייטס עבור השוק, על מנת להמשיך לספק מענה לביקוש הגובר לטיסות ליוון.

בשנה שעברה, אמירייטס החלה לשתף פעולה עם חברת התעופה היוונית AEGEAN. בזכות הצעד הזה, לקוחות אמירייטס יכולים להזמין טיסות קונקשן נוחות לשמונה יעדים פופולריים המופעלים על ידי החברה היוונית: קרקירה, חאניה, אירקליון, מיקונוס, תירה, רודוס, סלוניקי ואלכסנדרופולוס - דרך אתונה. 

אמרייטס מפעילה כיום טיסה יומית אחת בקו דובאי-אתונה, במטוס בואינג 777-300ER. הקו היווני פעיל מאז 1996, וטסו בו עד כה למעלה מ-4.5 מיליון נוסעים. 

דימיטריס פרגאקיס, המזכיר הכללי של GNTO, אמר כי: "אמירייטס, עם הגישה הגלובלית והמוניטין שלה למצוינות, היא בעלת ברית מושלמת בהרחבת הנוכחות שלנו בשווקי מקור מרכזיים, וחיבור עם קהלים שמעריכים את עושר המורשת התרבותית של יוון, הנופים המגוונים, האירוח החם והשירותים האיכותיים ביותר. יוון מתגאה לא רק ביעדי הקיץ האייקוניים שלה, אלא גם בשפע של אטרקציות לאורך כל השנה".

וינה. צילום: shutterstockוינה. צילום: shutterstock

ההסכם עם אוסטריה

חברת התעופה חתמה על הסכם שיתוף פעולה דומה עם לשכת התיירות הלאומית של אוסטריה, שבראשה עומדת המנכ"לית אסטריד סטהרניג-שטאודינגר.

מתוך הכרה באטרקטיביות של אתרי התיירות הרבים של אוסטריה, חברת התעופה תשיק קמפיינים פרסומיים שיגדילו את מספר המבקרים במדינה משווקים מרכזיים בעולם, כולל איחוד האמירויות, אוסטרליה, הודו, מלזיה, הונג קונג ויפן. 

אמירייטס חידשה לאחרונה את פעילותה עם טיסת A380 היומית לאוסטריה, לצד שירות בואינג 777-300ER יומי. היא תציין השנה 20 שנות פעילות במדינה.

עדנאן קזים, סגן הנשיא והמנהל המסחרי של אמירייטס, הגיב על שני המהלכים: "אנו שמחים לשתף פעולה עם ארגון התיירות הלאומי היווני ומשרד התיירות הלאומי של אוסטריה, ומצפים לעבוד איתם בשיתוף פעולה הדוק כדי להגביר את הביקורים בשתי המדינות. שני ההסכמים הם עדות למחויבות שלנו לשווקים היווניים והאוסטריים, בהם הגדלנו בהדרגה את הקישוריות והנוכחות שלנו, ואנו בטוחים שהמאמצים המשותפים שלנו יעודדו נוסעים לבקר באתרים היפים ובאטרקציות שיש לכל מדינה להציע".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: EmiratesתעופהתיירותיווןאוסטריהAEGEANAegean Airlinesוינהטיסות לוינהאתונהנמל התעופה אתונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: