אא

מריה קארי, ספרינגסטיין, ברונו מארס ועוד: המחליפים של אדל בווגאס

עונה חדשה של הופעות בלאס וגאס יוצאת לדרך: מי כוכבת העל שתחליף את אדל? היכן תוכלו לראות את ברונו מארס? מה קרה להופעות של U2 ומתי תוכלו לתפוס את "הבוס" ספרינגסטין? כל ההופעות בעיר החטאים - והמחירים. מדריך

מריה קארי (צילום: SHUTTERSTOCK) מריה קארי (צילום: SHUTTERSTOCK)

אחרי כמעט שנתיים בלאס וגאס, כוכבת העל הבריטית אדל מתכננת לסיים את סיבוב ההופעות שלה בעיר החטאים ביוני הקרוב, ולהתפנות לסדרת הופעות במינכן בקיץ, עליהן כבר סיפרנו לכם כאן בעבר. מי יחליף אותה? לא מעט אמנים שתוכלו ליהנות מהופעותיהם בתקופה הקרובה. הנה כל השמות הבולטים ומחירי הכרטיסים הלא-מאוד-נמוכים.

מריה קארי

אחת הזמרות המצליחות בכל הזמנים תיכנס לנעליה של אדל בחודש הבא. החל מ-12.4.24 מריה קארי תקיים הופעות קבועות באולם "דולבי לייב" שבמלון PARK MGM בווגאס. שם סיבוב ההופעות הוא "a Celebration of Mimi". כוכבת העל שעומדת כמובן מאחורי הלהיטים "ALL I WANT FO CHRISTMAS", "MY ALL" והחידוש האלמותי ל"WITHOUT YOU" מתכננת מספר מצומצם של הופעות בשלב ראשון, אך כמנהגן של הופעות אלה, מספרן צפוי לגדול.

מחירי הכרטיסים למריה קארי זולים יחסית לווגאס ומתחילים ב-124$

ברונו מארס

מי זוכר שב-7.10.23 אמורה היתה להתקיים בישראל הופעה של ברונו מארס. הזיכרון הכואב של ההופעה שבוטלה עקב המלחמה שפרצה באותו יום, אולי נשכח מאיתנו לאור המצב הביטחוני הקשה. אבל אם בכל זאת יוצא לכם להיות בווגאס, אולי כדאי שתשימו לב להופעות של ברונו מארס שמתחדשות שם ביוני הקרוב.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

מארס כבר הופיע באופן קבוע בווגאס בשנים האחרונות וכעת הופעותיו מתחדשות, באותו אולם בו תופיע מריה קארי, "דולבי לייב" במלון PARK MGM. ההופעות של מארס סוחפות ומלהיבות, עם שורה אינסופית של להיטים שמתחברים זה לזה למופע מקפיץ במיוחד. ההופעות של ברונו מארס יתחדשו ב-7.6.24 ויימשכו לפחות עד ספטמבר 2024.

מחירי הכרטיסים לברונו מארס מתחילים ב-289$ לשורות האחרונות ומגיעים עד יותר מ-800$ לשורות הקדמיות.

 

ברוס ספרינגסטין

"הבוס" כבר לא ילד, אבל עדיין כובש את הבמות בסיבוב הופעות עולמי בימים אלה. אמנם לא מדובר כאן במופע קבוע בלאס וגאס, אבל אם במקרה ממש השבוע יוצא לכם להיות בעיר דעו לכם שהוא מופיע ב-T-MOBILE ARENA במחירים שווים לכל כיס.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

הכוכב בן ה-74 שעומד מאחורי "BORN IN THE USA" ועוד להיטים רבים אחרים יופיע גם בשלל יעדים נוספים בארצות הברית ובאירופה, גם כאלה שאולי יהיה לכם קל יותר לתפוס אותו בהם.

מחירי הכרטיסים לברוס ספרינגסטין מתחילים ב-66$ ביציעים הרחוקים של הארנה ומגיעים עד 675$ במקומות הקרובים ביותר לבמה.

 

U2: החמצתם, אבל לא נורא

אחד המופעים המיוחדים ביותר בווגאס בתקופה האחרונה היה U2:UV, המופע של להקת U2 שזכה לשבחים בעיקר בזכות אולם ה-SPHERE המעוגל החדש בו התרחש ועבודת הווידאו ארט שעטפה אותו.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

המופע סיים את דרכו, אבל שימו לב: עדיין מוקרנות ב-SPHERE עבודות וידאו ארט ששימשו למופע של U2, מוקרנים סרטים שונים שצולמו במיוחד עבור האולם הייחודי והחוויה היא יחידה במינה. אם תוכלו, לא להחמיץ את "גלויות מכדור הארץ" של הבמאי דארן ארונופסקי.

מחירי הכרטיסים לסרטים ב-SPHERE מתחילים ב-59$. באתר האטרקציה נמכרות גם חבילות הכוללות מזון ושתייה בתשלום נוסף.

 

אדל, הופעות אחרונות

אם ייצא לכם להגיע לווגאס בחודשים הקרובים אולי תצליחו לתפוס את "זנב" הופעותיה של אדל במלון סיזרס פאלאס. ההופעות מתקיימות מדי סוף שבוע עד 15.6.24. אם לא תספיקו, תוכלו לתפוס אותה כאמור בהמשך במינכן, החל מ-2.8.24 למספר הופעות מצומצם שיימשכו לכל אורך חודש אוגוסט. על הלהיטים של אדל אין צורך להרחיב.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

הקול הענק של הכוכבת הבריטית המוכשרת והתקשורת האדירה שלה עם הקהל, וגם ההומור בהופעותיה, הפכו לחלק בלתי נפרד מהחוויה הלא זולה בכלל - אבל בהחלט חד פעמית ושווה.

מחירי הכרטיסים הרשמיים לאדל מתחילים ב-678$ אולם אנחנו לא מצאנו כרטיסים בפחות מ-724$ נכון לכתיבת הכתבה לשורות האחרונות. מחיר הכרטיס הממוצע עומד על כאלף דולר ובשורות הקדמיות, אל תשאלו – יותר מ-5,700$ לכרטיס בודד.

אמנים נוספים שמופיעים באופן קבוע או מפעם לפעם בווגאס ושווה לעקוב אחריהם, אם אתם חובבים את המוזיקה, הם להקת FOREIGNER, להקת B-52s ולוריין היל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לאס וגאס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: