תל אביב 21°c
ניו יורק 10°c
לונדון 4°c
פריז 1°c
ברלין 1°c
אתונה 20°c
לרנקה 21°c
אא

מנכ"ל יונייטד איירליינס: "נלמד את הלקחים מהתקריות האחרונות"

סקוט קירבי, מנכ"ל החברה שחוותה שורה של תקלות ובעיות שונות בטיסותיה בשבועיים האחרונים מגיב לראשונה למקרים: "ניישר נהלים בכל מחלקות העובדים, כל הטייסים והטכנאים ייצאו להדרכה מרוכזת״

יונייטד איירליינס. צילום: עידו וכטל יונייטד איירליינס. צילום: עידו וכטל

סאגת התקלות ביונייטד: מנכ"ל החברה מגיב לראשונה. סקוט קירבי, העומד בראש ענקית התעופה האמריקאית, מגיב בפעם הראשונה על שורת התקלות שהתגלו בטיסות החברה, כולל פאנל חסר, גלגל שנפל ואירועים נוספים.

במכתב ללקוחות החברה אומר קירבי כי הוא גאה בתרבות שנבנתה בחברה סביב בטיחות העובדים והלקוחות. "הבטיחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו והיא במרכז כל מה שאנחנו עושים. לרוע המזל, בשבועות האחרונים, החברה שלנו חוותה מספר תקריות שמזכירות את חשיבותה של הבטיחות. למרות שהמקרים לא קשורים זה לזה, אני רוצה שתדעו שהתקריות הללו היו במרכז תשומת הלב שלנו".

יונייטד איירליינס. צילום: 123rfיונייטד איירליינס. צילום: 123rf

בזמן שביקורת נשמעה גם כלפי יצרנית המטוסים בואינג, קירבי אומר שהמקרים עדיין נבחנים על מנת לרדת לשורש הבעיות. "התובנות ישמשו כדי ליישר קו בהדרכות הבטיחות והנהלים שלנו בכל מחלקות החברה", אמר והוסיף: "זאת בנוסף לכמה שינויים שכבר תוכננו, כולל יום נוסף של הדרכה אישית לכל הטייסים החל מחודש מאי ותוכנית הדרכה מרוכזת לטכנאי התחזוקה החדשים שלנו".

קירבי מסכם ואומר "אנחנו מדגישים כי אנשי הצוות שלנו מונחים להעיר בכל עניין בטיחותי שאינו תקין. אתם יכולים להיות בטוחים שבכל המראה של טיסת יונייטד, כלל אנשי הצוות שלנו עובדים ביחד כדי לשמור על ביטחונכם בטיסה".

עוד אומר מנכ"ל החברה כי "בשנים האחרונות, עשינו הרבה ביונייטד כדי לבנות תרבות חדשה ולזכות באמון הנוסעים. אני בטוח שנלמד את הלקחים הנכונים מהתקריות האחרונות ונמשיך לנהל את החברה ששמה את הבטיחות במקום הראשון ומעוררת גאווה בקרב העובדים והלקוחות שלנו".

את מכתבו חותם מנכ"ל יונייטד באמירה "תודה שטסתם יונייטד, אני מקווה לראותכם על הסיפון שוב בקרוב".

אז מה קרה ליונייטד בשבוע האחרון? בתקציר האירועים ניתן למנות את הפאנל האלקטרוני שנותר על הקרקע בזמן שמטוס החברה המריא לאורגון, ארבע תקלות אחרות לרבות גלגל שנפל במהלך המראה של אחת הטיסות (הגלגל נפל על רכב); וגם מטוס שסטה ונחת על הדשא אחרי הנחיתה ביוסטון, ואירועים נוספים.

כל אלה הביאו כאמור את מנכ"ל החברה להתייחס למקרים הרבים שאמנם אין קשר ישיר ביניהם, אך עלולים לגרום לחוסר אמון של הלקוחות בחברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יונייטד איירליינסיונייטד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: