אא

מדיזל לחשמל: איסוזו דימקס 2025 מקבל הנעה כפולה חשמלית - בהספק גדול יותר

איסוזו דימקס משנה את פניו, וזוכה במערכת הינע מחושמלת. החשיפה הרשמית של הטנדר החשמלי הראשון מיפן תתרחש בשבוע הבא, אך כבר יש לנו פרטים מעניינים

איסוזו דימקס חשמלי. צילום: איסוזו איסוזו דימקס חשמלי. צילום: איסוזו

עולם הטנדרים החשמליים ממש תופס תאוצה לאחרונה, עם דגמים כמו טסלה סייברטראק, פורד לייטנינג ורדאר RD6. לתחום הזה מצטרפת מתחרה יפנית ראשונה - עם איסוזו דימקס חשמלי חדש.

הטנדר החשמלי הזה יהיה דומה מאוד לדגם מונע הדיזל, ואפילו עם מספר שיפורים. הוא יגיע עם כל יכולות השטח של הרכב, לצד הנעה כפולה בהספק משולב של 174 כ"ס - יותר מ-163 כ"ס של הדגם הנוכחי.

איסוזו DMAX החשמלי בגרסת הקונספט. צילום: איסוזואיסוזו DMAX החשמלי בגרסת הקונספט. צילום: איסוזו

לרכב סוללה בגודל 66.9 קוט"ש, שעדיין לא נחשף טווח הנסיעה שלה.מה שכן נחשף זה כושר הגרירה שלו - עד 3.5 טון עם בלמים (זהה לדגם הדיזל), לצד עוד 1,000 ליטר בתא המטען.

הדגם צפוי להיחשף רשמית במהלך השבוע הבא, והוא יגיע לשווקים העולמיים בשנת 2025 - תחילה בנורווגיה, ולאחר מכן בשאר העולם. עוד לא ידוע האם יגיע גם לישראל. 

לחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

איסוזו DMAX החשמלי בגרסת הקונספט. צילום: איסוזואיסוזו DMAX החשמלי בגרסת הקונספט. צילום: איסוזו

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכביםרכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: