אא

זו מערכת הבידור במטוסים הטובה בעולם

באופן לא מפתיע זכתה אמירייטס בפרס הנחשק על מערכת הבידור ICE במטוסיה, הנחשבת לעשירה ביותר שקיימת. גם החברה הקטארית זכתה בפרס מטעם Airline Ratings

מערכת הבידור של אמירייטס (צילום: SHUTTERSTOCK) מערכת הבידור של אמירייטס (צילום: SHUTTERSTOCK)

עונת הפרסים החלה. אתר Airline Ratings המדרג את חברות התעופה בפרמטרים שונים, יפרסם לאורך השבועות הקרובים את הזוכים בפרסים היוקרתיים כדוגמת "החברה הטובה ביותר", "צוות האוויר הטוב ביותר" ועוד. 

בשלב ראשון מתפרסמות הזוכות בשתי קטגוריות - מערכת הבידור הטובה ביותר והקייטרינג הטוב ביותר במטוסים.

בפרס מערכת הבידור הטובה ביותר זכתה מערכת ICE הפועלת במטוסי אמירייטס. בין היתר נכתב כי "החברה הייתה מחברות התעופה הראשונות שהציגה מסכים גדולים בגב המושבים לפני כמעט 30 שנה, ומאז הובילה את התחום. כיום למערכת יש 6,500 ערוצים מה שהופך אותה למנצחת בתחום הבידור בטיסה".

אמירייטס. צילום: Shutterstockאמירייטס. צילום: Shutterstock

עוד נכתב כי נכון להיום מוקרנים במערכת כ-45 סרטים זוכי פרסי אוסקר ועוד כ-1,500 סרטים אחרים, אלפי שעות של מוזיקה ופודקאסטים ב-40 שפות, חמישה ערוצים של טלוויזיה בשידור חי כולל חדשות מ-BBC, CNN ו-Sky News Arabia, ושני ערוצי ספורט בשידור חי.

בפרס הקייטרינג זכתה חברת קטאר איירווייז. בטיעונים לזכיית קטאר נכתב כי "הקייטרינג בחברה זוכה לשבחים במיוחד מנוסעי מחלקת תיירים, שם בדרך כלל חברות תעופה צמצמו את ההיצע לקופסאות קטנות".

כאמור, בשבועות הקרובים יוכרזו זוכים בקטגוריות נוספות וב-30 באפריל תוכרז חברת התעופה הטובה בעולם על ידי Airline Ratings, פרס בו זכתה בשנה שעברה אייר ניו זילנד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסמערכת בידורEmiratesקטאר איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: