אא

קבוצת עזריאלי: רווח שנתי של כ-2.22 מיליארד שקל

שנה מצויינת לקבוצת עזריאלי המסיימת את 2023 בצורה מרשימה בעקבותיה תחלק דיבידנד בסך של מיליארד שקל לבעלי המניות. כזכור, הקבוצה שרכשה בשנה שעברה את מלון הסלע האדום באילת, הצהירה על כוונתה להעמיק את פעילותה בשוק המלונאות בישראל

מגדלי עזריאלי. צילום: shutterstock מגדלי עזריאלי. צילום: shutterstock

קבוצת עזריאלי רשמה ב-2023 שנה מצויינת עם רווח שנתי של כ-2.22 מיליארד שקל וחלוקת דיבידנד בסך של מיליארד שקל לבעלי המניות.

כזכור, הקבוצה הצהירה בשנים האחרונות על כוונתה להעמיק את פעילותה בתחום המלונאות, וכבר בדו״ח השנתי שלה לשנת 2022, אותו פרסמה בשנה שעברה, התייחסה החברה לנושא וציינה: "פעילות המלונאות של החברה צפויה להתרכז בשוק המלונאות הישראלי, לפיכך חשופה החברה לשינויים במצב המשק הישראלי ככלל, ובענף המלונאות בפרט".

היא החלה לעשות צעדים ראשונים עם רכישה ושיפוץ של מלון הר ציון בירושלים והרחבתו ל-350 חדרים, והוא אמור להיפתח מחדש ב-2025. כמו כן, בהרחבת מרכז עזריאלי ת"א, במגדל הספירלה אמור לקום מלון בן 250 חדרים, מתוכנן להיפתח בשנת 2027. בנוסף, בבסמיכות לקניון מודיעין נבנה פרויקט מגורים משולב עם מסחר ולידו יקום גם מלון.

כזכור, קבוצת עזריאלי רכשה בשנה שעברה את מלון הסלע האדום תמורת כ-130 מיליון שקל ועל השטח בן כ-9 דונם באילת, עליו בנוי המלון, לרבות זכויות בנייה קיימות ועתידיותמתכוונת הקבוצה לבנות לראשונה בתולדותיה מלון חדש באילת, בהשקעה המוערכת בסכום של כ-500-600 מיליון שקל.

דרכי כניסה האפשריות של החברה לפעילות בענף המלונאות והמפתחות להצלחה בתחום כפי שציינה בעבר בין היתר הם:

רכישת מלון קיים בעל פוטנציאל למיצוב גבוה, בניית מלונות כחלק מעירוב שימושים, שימוש בנדל"ן קיים בבעלות הקבוצה, ייזום באמצעות רכישת מגרשים, פיתוח ובנייה, רכישת מלון/רשת מלונות והתאמתם לסטנדרטים של הקבוצה וכן רכישה והסבת בניין קיים בשימושים אחרים לבית מלון.

מיקום: הפעלת מלונות במיקומים אטרקטיביים. ֿ

הרחבה ושדרוג: במקרה של רכישת מלון קיים ובפרט קשר עם מלון הר ציון, השקעה בהרחבה, שיפוץ ועיצוב פנימי וחיצוני של המלון, לשם מיצובו כמותג יוקרתי. בנוסף, דגש על רמת אירוח גבוהה, שירות אדיב, הקפדה על איכות המזון והיצע רחב של שירותים ללקוחות.

שילוב טכנולוגיות: השקעה במערכות המידע ובטכנולוגיה, לשם שיפור היעילות התפעולית והרווחיות.

מוניטין ומיתוג: יצירת מיתוג ומוניטין חיובי, בין היתר, באמצעות סטנדרט בניה ושירותים גבוהים, ייחוס ערכים חיובים , כגון: איכות, הנאה, יוקרה, תמורה הולמת לכסף.

מגון רחב של שירותים ללקוח: היצע רחב של שירותים ללקוח, ביניהם: חנויות, מסעדות, ספא, מועדון בריאות, אולמות כנסים ואירועים, בריכות שחיה ועוד.

תחזוקה ותפעול: איתנות פיננסית לצורך מימון תחזוקה שוטפת ברמה גבוהה.  

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת עזריאלי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: